|
Post by Admin on Oct 29, 2006 16:43:33 GMT 1
Tavlen: I reolen er en masse bøger med dyresprog. Vælg en af følgende kategorier - Pattedyr, Fugle, Krybdyr, Padder, Fisk, Insekter/Hvirvelløse dyr. Det taget lang tid at læse alt dette, Men det kræver tålmodighed at lære!
Dem der har deltaget i dette fag: Galadriel Arwen Haldthin - Bestået (A+) Shakirah Wolura Ventime - Bestået (A) Diana - Bestået (B+) Kira Montilque - Bestået (A++)
|
|
|
Post by Shakirah Volura Ventimé on Nov 5, 2006 16:30:24 GMT 1
går ind i klassen og sætter mig. Læser hvad der str på tavlen og vælger en bog om Pattedyr
|
|
|
Post by Shakirah Volura Ventimé on Nov 5, 2006 16:34:38 GMT 1
Rejser mig og finder en slidt bog frem , og puster til dens overflade ¤støv¤ mumler jeg og sætter mig igen
|
|
|
Post by Shakirah Volura Ventimé on Nov 5, 2006 16:41:03 GMT 1
åbner bogen og bladrer i den . Rykker mig længere ind på stolen
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 6, 2006 16:19:38 GMT 1
Kommer ind, læser hurtiqt på tavlen.. Taqer miq til maven da jeq blev skudt iqår ? . Vælqer en boq om fuqle, sætter miq hen i det ene hjørne. Beqynder at læse.'
P.S ; Vil qerne dejtaqe i dette faq xD
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 6, 2006 18:17:02 GMT 1
læser tavlen igenem bagefter tager jeg en kæmpe bog fra hylden og begynder at læse
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 6, 2006 19:43:35 GMT 1
Efter jeq har læst den iqennem, laver jeq et referat. Så henter jeq en om patte dyr, læser den qrundiqt iqennem.
|
|
|
Post by Shakirah Volura Ventimé on Nov 7, 2006 14:06:14 GMT 1
læser bogen grundigt igennem . Tænker over det jeg læser, og holder få pauser hvor jeg lige skriver notater
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 7, 2006 15:25:26 GMT 1
læser hele bogen skriver også notater om pattedyr
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 8, 2006 16:48:11 GMT 1
Jeg laver et referat til pattedyr'bogen, og lægger dem sammen med notaterne til Fuglene. Jeg tager derefter en bog om krybdyr, med nogle nyttige informationer. Jeg skriver derefter et referat, ligesom ved de 2 andre bøger.
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 8, 2006 17:06:38 GMT 1
tager en bog om padder og finder ud af en hel masse om dem
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 8, 2006 17:07:49 GMT 1
så lægegr jeg den på plads og læser om fisk i stedet
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 8, 2006 17:09:26 GMT 1
skriver notater om fisk og padder
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 10, 2006 13:14:34 GMT 1
Jeg tager nu en bog om padder og begynder at læse. Der er nogle fine billeder med padderne, jeg smiler blidt af dem og berør stille billederne med mine fingre. Jeg læser den grundigt igennem, og derefter skriver jeg et referat ligesom med de andre.
|
|
|
Post by Shakirah Volura Ventimé on Nov 10, 2006 19:59:39 GMT 1
færdig med den bog, og to siders notater . Tager så en bog om fugle . Og flere notater i min grønne overtegnede notesbog, hvor der står en masse om hjorte og katte
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 12, 2006 19:31:09 GMT 1
finder en bog om krybdyr tager ind imelem notater om dyrene gaber lidt
|
|
Kira Montilque
Level 2

Begge billeder l?nt af http://deviantart.com/
|
Post by Kira Montilque on Nov 14, 2006 14:27:42 GMT 1
Jeg kommer gående ind i klassen, jeg går op til tavlen jeg holder hænderne på hofterne mens jeg læser tingene igennem der står på tavlen *Hmm lyder da okay* Går ned til reolen og søger længe finder en gammel støvet tyk bog, puster på den *Jackpott, den rigtige* finder en god stol og et bord ligger bogen på bordet og går ind i indholdsfortegnelsen og begraver mig dybt med tankerne i bogen jeg køre fingeren over alle sidetallene finder så hvor Pattedyrene er *500 sider, det skal du nok overkomme..* Jeg finder siden hvor det starter og begynder at læse, undersøgende og sikkert men hurtigt jeg stopper når jeg har læst en side og skriver alt det vigtige ned på et papir, så bladre jeg videre og læser videre da de 500 sider er færdige har jeg mega mange notater og lukker bogen så begynder jeg at skrive et godt langt referat om pattedyrene
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 14, 2006 19:49:50 GMT 1
Da jeg er færdig går jeg hen med bogen og stiller den på plads og søger hele reolen igennem for at finde en bog om fugle, så sætter jeg mig ned ved bordet og læser heeeleee bogen igennem og tager de vigtigtste notater fra hver side og lukker så bogen jeg skriver 6 siders referat om fugle ned på papiret
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 14, 2006 21:29:03 GMT 1
Da jeg endelig er færdig med fuglene efter lang tids læsning fnder jeg en bog om krybdyr, jeg sætter mig ned og læser ivrigt bogen igennem og tager vigtige notater som før og skriver et langt lærerigt referat
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 15, 2006 9:39:42 GMT 1
Så går jeg over med bogen og finder en bog om fisk og gør som alle de ander gange læser tager notater og skriver referat og jeg gør det samme med insekter/hvirvelløse dyr? og padder...
|
|