|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 20:29:06 GMT 1
Kysser ham kort. Ser på ham .
,, Er ikke meget for at være til fin middag . " Ser på hende . ,, Drikker for det meste blod "
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 20:35:59 GMT 1
"nåårh jah.. xD" smiler lidt genert xD
John. holder det kort ^^''
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 20:40:48 GMT 1
Ser på ham . Læner mig op af Shak . ,, Ehm "
,, Men du kan jo bare spise men jeg bare sidder ? " Aer hende på kinden
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 20:47:34 GMT 1
"det' da ikk sjovt for dig skat.." smiler sødt og kysser ham blidt.. "jeg ville bare gerne lave et eller andet sammen med dig" smiler mildt ^^ (og nej ikke misforstå den XD )
John. ser på hende.. Sukker kort, er sQ så good damn lost i hende, ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde hende.. - men det er svært for mig at fortælle hende det.. jeg kan bare ikke.. >_<''
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 20:51:50 GMT 1
Ser lidt ned . Ved ikk hvad jeg skal sige . Bider mig i læben . Bliver lige med et sulten .
J. Holder det kort . ,, Næ " Ser på hende . ,, Men vil bare vide at du har det godt og morrer dig "
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 20:59:22 GMT 1
Smiler skævt.. "hvis bare du er her.. så har jeg det som blommen i et æg.. " smiler skævt.. får billedet af et spejlæg i hovedet.. "jeg er et spejlæg skat..  '' siger jeg så bare.. John. ser på hende..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 21:01:38 GMT 1
Ser på ham . Piller ved mine piercinger i læben . ,, Jeg er sulten "
J. ,, Okay. ? " Smiler af hende . Kysser hende kort . Snaver hende så
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 21:38:37 GMT 1
holder det let.. Ligger armenende om ham *han er min ^_^* John. Ser bare lamslået på hende.. *har lige erklæret min kærlighed til tøsen, og så påstår hun at hun er sulten  *
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 21:42:15 GMT 1
Ser på ham . Ser så rundt . Klør mig på armen . ,, Sorry " Ser på ham igen . ,, Men har ikk kunne spise "
Sætter hende på mit skød
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 21:45:23 GMT 1
smiler mildt, og bider ham kort i læben.. John. ser stadig bare lamslået på hende, blinker ikke engang.. Ligner den her smiley; 
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 21:49:46 GMT 1
Vender hovedt på skrå . Stiller mig op af ham . Kysser ham kort . Smiler skævt . ,, wow du skræmmer mig "
J. Smiler let . Ser på hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 21:56:12 GMT 1
smiler blidt, og aer ham kort på kinden..
John. "Du skræmmer også mig" siger jeg så xD
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 21:58:39 GMT 1
Ser på ham ,, Jeg siger jo bare jeg er sulten ? " Vender hovedt på skå . * Weirdo *
Ser på hende . Smiler let . Kysser hende heftigt
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 22:00:34 GMT 1
Holder det.. "justin.. du er meget.. " ser på ham med et kækt lille smil.. "tiltrækkende" siger jeg så og ligger mine hænder om hans nakke..
John. *argh!! >_<''* Ser på hende.. "taje a bite.. " siger jeg så roligt og blotter halsen ^^''
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 22:05:27 GMT 1
Ser på ham . Kysser ham kort på halsen . ,, i don't wanna bite you " Ser på ham . ,, New freesh taste of blood "
,, Det er du også Julia " Snaver hende hedt
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 22:08:26 GMT 1
Holder det heftigt.. Læner mig let tilbage og lukker øjnene ^^
John. "hm?" ser på hende, ser på hendes hals, slikker hende kort på halsen og bider hende kort, drikker kort af hendes blod. - men gør sådan så det ikke gør ondt, nærmere behageligt.. Ser så op på hende.. "det gør jo ikke ondt søde ven.. "
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 22:14:30 GMT 1
Ser på ham . ,, Ehm . Hvis du siger det " Smiler let . Aer ham kort på halsen . Sætter så tænderne i hans hals. Drikker . ;D Skal stoppes . ellers tømmer jeg ham .
Ser på hende . ,, Du falder skat, hvis du læner dig tilbage " Smiler let
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 22:23:10 GMT 1
"well.. catch me then " smiler sødt, og ligger armende om ham..
John. ser lidt ud i luften, stopper hende ikke..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 22:26:14 GMT 1
Drikker blot . Lukker øjnene . Nyder smagen af blod
J . Smiler let. Ser på hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 22:30:03 GMT 1
Rejser mig op.. Ugler hans hår og løber om bag et træ.. "du kan ikke fange mig" synger jeg drillende og ser på ham med et sødt smil ^^''
John. Stopper hende ikke, lader hende blot drikke..
|
|