|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 17:52:00 GMT 1
Går langs standen med Shak skridtende efter mig .
Justin . Sidder for mig selv
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 17:54:44 GMT 1
Kommer gående, tænker på Justin.. savner ham  '' John. Kommer gående, elegant med min paraply over skulderen.. sukker kort..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 17:55:50 GMT 1
Gaber kort . Ser på Shak . ,, Dig kan man stole på .. "
Just . Nyser kort
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 17:57:00 GMT 1
Sætter mig bag en bænk, og ser ud på vandet..
John. Snubler næsten over Julia da jeg kommer gående.. "hm?" ser ned på hende..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 18:43:06 GMT 1
Klapper Shak på halsen . Ser lidt rundt . ,, Tja "
Justin . Ser rundt
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 18:49:11 GMT 1
Nynner stille og ser på den røde sol der langsomt bevæger sig ned mod havet.. Tænker..
John. Ser des. synker kort og står så helt stille, ved ikke rigtig om jeg skal lade som ingenting..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 18:51:36 GMT 1
Stopper op og hopper op på Shak . Ligger mig på ham .
Justin . Ser rundt . Får øje på Julia . Rejser mig og går mod hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 18:53:11 GMT 1
Samler mine knæ op under mig og piller ved min ene piercing. Holder så med en arm om mine ben, og ligger hovedet på mine knæ..
John. sukker tungt.. *det her vil jeg snart fortryde..* Går mod hende..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 18:54:42 GMT 1
Sukker kort . Aer Shak på halsen. Gaber let
Just. ,, Hej pus . " sætter mig ved hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 18:56:18 GMT 1
Ser op, ser just. "heey there" smiler mildt..
John. Når hende.. "hey.. " ser på hende med et undskyldende blik.. "jeg er ked af at jeg virkede så kold sidst.. " ser på hende..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 18:59:26 GMT 1
Sætter mig op . Ser ned på ham . ,, Kold ? Du var sku ligeglad med mig " hopper ned så jeg står foran ham .
J. Aer hende på kinden . ,, Hvordan har min pus det ? "
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 19:01:33 GMT 1
"godt.. bare du er hos hende" siger jeg og smiler sødt.. Ligger mit hovede på hans skulder..
John. "Jeg.. Jeg blev fortvivlet da du tvivlede på vores forhold, jeg ved det var forkert at opføre mig sådan.. men " sukker kort ryster kort på hovedet og ser på hende, stadig med samme blik..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 19:04:16 GMT 1
Ser på ham . ,, Ja jeg tvivlede pga du er så skide kold i røven overfor mig " Ser væk . ,, Jeg er ikke et følelsesløst dyr John "
J. Smiler let . Ligger armen om hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 19:07:44 GMT 1
"hvordan har min skat det så?" spørger jeg stille, og skæver op til ham.. John. Ved for første gang i mit liv ikke hvad jeg skal sige  '' "sådan er jeg destenie >_<'' siger jeg så og ser på hende.. "destenie forhelvede, jeg elsker dig jo overalt på jorden! Du er den eneste jeg har været så blød overfor.. " siger jeg så og ser på hende.. Sukker kort..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 19:10:26 GMT 1
Ser på ham . ,, Hvis du elsker mig så lad være med at tro jeg er et af dine offre . " Ser så på Shak . ,, Jeg vil ikk behandles som en sæk lort mere "
J . ,, Fint " Smiler og kysser hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 19:12:15 GMT 1
Holder det let..
John. ser undrende på hende.. *en sæk lort? Ooooh my.. hun har ingen anelse om hvordan jeg behandler min omgangskræds >__<''* "søde Destenie, hvornår har jeg sagt at du er et af mine ofre?" prøver at lade være med at lyde irriteret, for er snart ved at blive meget forvirret nu O__O''
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 19:15:51 GMT 1
,, Du har ikk sagt det . men jeg føler bare at jeg vil blive dit næste offer " Ser lidt ned . Bider mig i læben .
J. Ser på hende . Smiler
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 19:18:34 GMT 1
smiler igen.. "skat.. ?" ser lidt ud i luften..
John. "Des .. det bliver du jo aldrig, jeg elsker dig jo mere end noget andet, jeg ved godt at jeg kan virke ligeglad noglegange, men.. det er sådan jeg er.." ser på hende.. "jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at du ikke skulle føle dig skidt tilpas.. "
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Sept 1, 2007 19:21:57 GMT 1
Ser på ham . Kan mærke mine øjne blive våde . Ligger en hånd på hans kind . Bider mig i læben . ,, Jeg har også følelser John "
J. ,, Jae ? " Ser på hende
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Sept 1, 2007 20:26:30 GMT 1
"skal vi ikk tage en tur på restaurant sammen en dag?" smiler stille..
John. "destenie.." ser på hende.. undskyldende..
|
|