|
Post by Aja Rayne on Nov 3, 2007 13:22:47 GMT 1
Sidder med benene op under mig, i en stol. Læser fuldstændig tavst i en bog- har det som om jeg kan høre en pige grine lavt, overalt ö_o
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 3, 2007 13:24:46 GMT 1
Ser så op fra min bog, od ligeud. Vender mit hovede let skråt imens jeg tavst lytter.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 15:34:59 GMT 1
Kommer gående ind let svajende fra side til side. Sætter mig i en af stolene med benene over armlænet. Sidder med min iPod og hører musik. Lige nu Britney Spears - Gimme More. Ved ej hvorfor, men elsker beatet ^^ Skal jo også prøve noget nyt? (; ..
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 15:36:49 GMT 1
Ser kort efter Lucas eller en. Slår roligt med hovedet til beatet og tager mine hørebøffer ned omkring halsen, men lader musikken spille, da jeg sagtens kan høre det på dette stille bibliotek.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 15:42:14 GMT 1
Slutter sangen og vipper lidt med mine fødder. ,, I want more Ö '' mumler jeg så. ,, Oder nichts? '' bryder kort ud i en kort latter og tager en shuriken op.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 15:48:05 GMT 1
Hører så Within Temptation - Angels. ,, Hm, kommer der aldrig nogen her på skolen længere? Er de alle væk? '' løfter mit blik idet jeg siger det. Ser så på min shuriken igen -kastestjerne- har altid været facineret af dem.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 15:51:22 GMT 1
Kaster den så i et ryk af mit håndled og følger den, idet den lander i en af reolerne. Sidder og begynder at fyre dem derover. Har et lille skævt smil på læberne imens.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 15:56:39 GMT 1
,, Der var egentlig heller ej nogen der gav mig fødselsdags gave i år Ö '' siger jeg så. - 31 oktober -. ,, man kan da ikke andet end føle sig elsket her? '' kaster utilfreds en shuriken mod bibliotikaren og farrer mukken ud.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 16:02:36 GMT 1
,, This is what I brought you, This you can keep. This is what I brought You may forget me.
I promise to depart, Just promise one thing, Kiss my eyes and lay me to sleep. '' mumler jeg syngene til A.F.I - Miss Murder (Directors Cut) Tager så en bog ud og begynder at skære i siderne med en af mine shurikens.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 9, 2007 16:37:55 GMT 1
( Out x // )
|
|