|
Post by Admin on Nov 11, 2006 20:29:21 GMT 1
Tavlen: I reolen står en masse bøger med milde forbandelser. Forbandelser er ikke så stærke som gifte, Men kan alligevel være farlige. I skal udvælge et af Marsvinene i burene. Øv jer på ordende i bogen, Og kast forbandelsen. I skal få Marsvinet til at blive blindt.
Dem der har deltaget i dette fag: William Hawkins - Bestået (A+)
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Nov 12, 2006 11:25:50 GMT 1
kommer ind i klassen Læser på tavlen nikker lavt . finder en bog mumler nogle ord . finder et sødt lille marsvin ¤møgdyr¤ mumler jeg .. Mumler svagt nogle ord men der sker ikke noget begynder at koncentrere mig mere Mumler nogle ord igen . føler noget ser på marsvinet som er blevet halv blind . prøver igen Får en slem hovedpine . og marsvinet er stadig kun halvblind .. "det burte være nok for i dag " skriver nogle ord ned på et papir ligger papiret i lommen lukker bogen og ligger marsvinet tilbage /jeg vil gerne deltage i dette fag  //
|
|
|
Post by William Hawkins on Nov 12, 2006 16:42:50 GMT 1
Går ind og når lige til tiden,. Sætter mig på min plads,. Går op til reolen og tager en bog,. Finder den rigtige. Tager så et marsvin i nakken og hiver den op af burdet. Sætter mig ned på min plads,. Siger ordene højt og tydeligt,. Pludselig bliver marsvinet grønt,. Rynker let på næsen, håber at ingen opdagede det. Læser ordene op igen, denne gang lykkedes det. griner ondt af marsvinet,.
//Jeg vil gerne tiltage i dette fag//
|
|
|
Post by Narcissa Blod on Nov 13, 2006 12:22:25 GMT 1
[ deltaqer i faqet ] kommer ind i klassen . Vælqer det qrimmeste marsvin, af de der er tilbaqe . Kiqqer ind i dens klare øjne . ¤ aha ¤ siqer jeq da jeq læser tavlen . Taqer en boq på reolen , oq beqynder at læse . Mumler noqet , oq pludseliq qår marsvinet hen oq piver vildt - det er blindt ¤ ikke dårliqt ¤ mumler jeq . Smiler koldt på dyret . Læqqer det så på bordet - læqqer marsvinet tilbaqe , oq sætter boqen på plads , qår så ud iqen .
|
|
|
Post by Aja Rayne on Nov 23, 2006 17:16:07 GMT 1
[ Vil meget gerne deltage i dette fag  ] Kommer gående, ind til time. Læser tavlen igennem og finder tager en af bøgerne, og tager et af marsvinene op om halsen. Sætter det på mit bord, og finder en forbandelse, jeg gætter på, er den jeg skal bruge. Jeg læser den op, og der kommer et 'PUF' ! Jeg puster noget røg væk, og ser på, det nu skaldede, marsvin ,, Do'h .. '' mumler jeg. Jeg leder i bogen igen, og finder en anden forbandelse. Jeg siger den, højt og klart op, og marsvinets øjne bliver grå og matte. Det løber rundt i fortvivelse og falder til sidst ned fra bordet. Jeg samler den op og tager derefter et nyt marsvin. - Skal lige tjekke forbandelsen, da det er bedst at vide, om man siger den helt rigtigt ! Jeg siger den samme forbandelse, igen højt og klart, og marsvinet giver et hvin fra sig, da det tydeligvis er blevet blindt  Da timen er slut, forsvinder jeg ud af døren.
|
|
|
Post by Mike Hancél on Nov 23, 2006 21:36:03 GMT 1
[Vil meget gerne Deltage i dette fag]
kommer slenterne ind i klasse loklet.. læser hvad der står på tavlen gaber og strækker mig så.. går over til alle de Marsvin der er gråt og sort det er rimlig grimt.. tager den i nakkeskindet.. kan høre den hviner men tager mig ikke af det.. sætter mig over til et bord ligger det dumme marsvin på bordet og mumler ¤Møg Ting eller hvad du nu end hedder?!!¤ ser på den kort og vrisser bare.. rejser mig op.. går over og finder en bog der ser rigtig ud.. tager den med mig over til bordet ligger den ned ved siden af det lille møg kræ så den får et chok.. blader lidt i bogen ser en forbandelse der kunne minde om det rigtige siger det højt klart og tydeligt det siger #BANG!# om det lille kræ har øjne i nakken snuden på bagdelen og en hale midt i hovedet.. finder hurtigt en modbesværgelse i bogen.. siger den højt klart og tydeligt og det grimme lille kræ bliver normal.. blader i bogen igen finder en ny besværgelse der også kunne minde om det rigtige jeg siger den højt klart og tydeligt og denne gang kommer der en mgrimme kræ asse blå røg frem som et "puf" og det lille kræ er nu vokset og blevet en halv meter stor sukker irrerteret og finder mod besværgelsen siger den højt klart og tydeligt og den bliver normal størrelse igen.. puster lidt opgivende og vrisser "om igen!" blader i bogen og finder en forbandelse hvor der står BLIND som over skrift slår mig selv med flad hånd i hovedet og vrisser "kæft hvor latterligt tænk jeg ikke har set den før nu!" siger den højt klart og tydelig og det lille grimme kræ får grå øjne og kan ikke se en skid.. tager et nyt hamster gør det samme igen og håber på det går lige så godt igen.. siger forbandelsen højt klart og tydeligt.. og det virker.. ser lidt rundt på de andre der nu skulle være her.. da timen er slut rejser jeg mig op og går slenterne ud af klasse lokalet efter at have rydet op efter mig selv x[..
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Dec 12, 2006 15:37:50 GMT 1
[ Vil gerne deltage i dette fag xD ] Kommer slentrende ind i klassen, kigger på tavlen. Nupper en bog fra reolen, og sætter mig på en plads, ved et bord. Sætter tasken og går op efter et marsvin. Tager et lille et op, og bærer det normalt ned på pladsen. [Kan være alt muligt med onde, men Hun holder af dyr . Men videre .] Sætter det på bordet, læser ordende et par gange . Prøver at udtale dem for mig selv , retter lidt på mig selv. Læser det op igen, kan det nu uden ad. A'er marsvinet , og siger så trylle ordende ? Intet sker , Kan jeg sagtens - Tænker jeg . Siger dem igen , den ene gang mere kraffuldt end den anden . Til sidst lykkedes det. A'er marsvinte . Kigger på en hurtig ophævelse . Ved det vil tage tid at lære som , det andet jeg er ved at lære . Gennemgår ordende igen og igen. Læser dem, og finder ud af hvordan de præcis udtales . Hvisker dem for mig selv og sådan . Og pludselig ser marsvinet igen xD
|
|
|
Post by Sasha Gohs on Dec 16, 2006 9:39:01 GMT 1
[jeg vil gerne deltage i dette fag x) ] kommer gående ind i klassen. finder et lille marsvin og en bog sætter mig på en tom plads begynder at bladrer i bogen men finder ikke rigtig noget xd.. rejser mig og finder en anden bog. sætter mig ned igen begynder at bladrer igennem bogen stopper da jeg ser nogle forbandelser vælger det første ord... det lød ikke så godt jeg blev ved med at øve mig ind til at jeg kunne det sådan en smule ordenligt ser så på det lille marsvin væmmes da den ser sød ud.... fnyser til den, begynder at sige forbandelsen der sker ikke rigtig noget finder en anden forbandelse øver mig lidt på den siger den så til marsvinet der er lagt sig til at sove den beynder at vride sig af smerte da jeg sagde orden smiler grumt *den forbandelse skal jeg huske til en anden gang* tænker jeg finder en helt anden forbandelse øver mig længere tid da det er et ret svært ord XD da jeg syntes jeg er god nok siger jeg forbandelsen til marsvinet. kan se at den er blevet blindt griner grumt rejser mig lægger marsvinet tilbage hvor jeg tog det fra går hen imod udgangen da timen er slut
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Dec 29, 2006 13:51:50 GMT 1
[ Vil gerne deltage i dette fag xD ] Kommer ind i klassen lige før det ringer, nåede det lige. Får en plads af læren, lytter imens han underviser, vi skal bruge en bog og et marsvin. Nupper en bog fra reolen, og sætter mig på en plads, ved et bord. Sætter tasken og går op efter et marsvin. Tager et lille et op, og bærer det normalt ned på pladsen. [Kan være alt muligt med onde, men Hun holder af dyr . Men videre .] Sætter det på bordet, læser ordende et par gange . Prøver at udtale dem for mig selv , retter lidt på mig selv. Læser det op igen, kan det nu uden ad. A'er marsvinet , og siger så trylle ordende ? Intet sker , Kan jeg sagtens - Tænker jeg . Siger dem igen , den ene gang mere kraffuldt end den anden . Til sidst lykkedes det. A'er marsvinte . Kigger på en hurtig ophævelse . Ved det vil tage tid at lære som , det andet jeg er ved at lære . Gennemgår ordende igen og igen. Læser dem, og finder ud af hvordan de præcis udtales . Hvisker dem for mig selv og sådan . Og pludselig ser marsvinet igen xD
[ Skrev det lige lidt om. ]
|
|