|
Post by Admin on Oct 29, 2006 12:45:03 GMT 1
Tavlen: På bordet står en vissen plante. I skal få den til at leve op igen. Hvordan i gør det er op til jer selv.. I må selv finde nye måder at få planterne til at gro på.
Dem der har deltaget i dette fag: Galadriel Arwen Haldthin - Bestået (A++) Diana - Bestået (A-)
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 6, 2006 19:40:39 GMT 1
Vil qerne tilmelde miq til dette faq ! Læser det iqennem der står på tavlen, qår så hen til planten. Vander først blomsten oq samler så alle mine kræfter oq koncentration. Lukker mine øjne oq læqqer hænderne om blomsten [ ikke helt ned, så hun rører den ]. Jeq prøver på alt oq er fuldt ud koncentreret.. Der kommer noqle få blodårer frem i mit hovede pqa. alt den kræft jeq prøver af. Jeq kommer noqen qanqe med noqle små støn, da det taqer på kræfterne. Stopper så oq taqer noqle dybe indåndinqer. Det toq vist oqså hårdt på planten, men den ser nu lidt bedre ud ? alt vandet er allerede væk, oq bunden er helt tør. Jeq prøver iqen, lidt lænqere tid. Der sker ikke helt det store iqen. Men det skal jeq vel bare blive ved med at prøve på ?
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 7, 2006 16:26:55 GMT 1
læser grundigt op fra tavlen bagefter går jeg hen til planten. samler min energi og tænker kun på at oplive denne plante gør sådan og venter spændt på om det virker men der sker ikke så meget
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 8, 2006 13:59:13 GMT 1
Jeg kommer hen til botanik lokalet igen, og går hen til den plante jeg er igang med. Jeg vander den først og 'lægger' så hænderne om den igen. Jeg samler alle mine kræfter, og der kommer nogle få lyse 'stråler' ud af mine hænder. De gør, at planten bliver mere grøn og frodig. Jeg prøver i lang tid, og det ser ud til at gå godt ?  Efter det, vander jeg planten igen, da det også tager på dens kræfter. Jeg kysser kort et af bladene, og forsvinder så ud af lokalet, igen.
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 9, 2006 16:32:55 GMT 1
vander min plante, bagefter samler jeg min koncentrere mig om planten foran mig. det kommer lidt lys ud af planten og den lever lidt op men dør ud igen ''øv'' tænker jeg vander planten og går igen
|
|
|
Post by Connor Martin on Nov 10, 2006 13:13:07 GMT 1
Jeg kommer gående ind i lokalet, for 3. gang. Jeg går hen til min fine plante og vander den. Så samler jeg al min koncentration og mine kræfter og 'lægger' hænderne om planten. Så kommer der nogle klare grønne stråler ud af mine hænder og planten får det meget bedre. Der er kun få steder der er visne nu. Jeg stopper og vander den, hvorefter jeg gør det igen og ser på planten. Den er nu ikke vissen længere ;D
|
|
|
Post by Diana - Pige - 11 år on Nov 12, 2006 19:35:12 GMT 1
|
|
Kira Montilque
Level 2

Begge billeder l?nt af http://deviantart.com/
|
Post by Kira Montilque on Nov 14, 2006 14:08:12 GMT 1
Jeg kommer gående ind i botanik lokalet *Er det nu klogt Kira?* retter mig op og går op til tavlen læser det grundigt igennem for mig selv *Ja okay* går så hen til en plante og giver den lidt vand jeg ser på den og lukker øjnene og samler tankerne , holder hænderne få centimeter over plantens øverste blade, jeg samler tænkerne og mumler noget for mig selv, og åbner efter 20 sekunder ser på planten ,, Der er sandlelig ikke meget liv i dig" sukker opgivende men kan så se at den da fik det en smugle bedre ? Jeg smiler lidt for mig selv og stryger den over et af bladende sørger for at den står i Lidt sol så den får den varme den skal have og giver den lidt vand
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 15, 2006 18:57:09 GMT 1
Jeg kommer igen gående og går hen til min plante den h<ar fået godt med sol og er blevet mere grøn jeg smiler og vander den lidt og holder hænderne over den og samler tankerne og mumler noget forståeligt kan tydeligt se at den bliver grønnere smiler og vander den går ud igen
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 19, 2006 14:18:18 GMT 1
Jeg kommer igen gående ind i botaniklokalet igen jeg smiler og går hen til min plante og vander den lidt samler igen mine tanker om planten og holder mine hænder lavt over den lukker øjnene og mumler noget da jeg kigger igen lever planten igen og er grøn. smiler og går ud da den er 'rask'
|
|
|
Post by Shakirah Volura Ventimé on Nov 25, 2006 19:32:17 GMT 1
jeg går ind i klassen . Læser tavlen af , og finder den visne plante . Jeg strør den forsigtigt , mens et par småblade , begynder at heale sammen igen
|
|