|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:37:07 GMT 1
(( arghg!! bare mr. gak - gak ;D hehe... )) (( butterfly! Get away, get away!! EVIL EVIL EVIL!! )) * grineflip ;D *
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:38:00 GMT 1
] Er næsten ved at tude B| Gacktosan er så smuk i den vid+musik, og musikken er fantastisk, og hans stemme.. og det sangen betyder.. ARG!  [ Holder Mayta ind til mit bryst og lukker øjnene lidt. Du er alt hvad jeg har min lille skat, tænker jeg. Men til gengæld også det eneste jeg holder af.Smiler lidt over Mayta's spinden.
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:39:15 GMT 1
Fleur: kigger på ham med et lyftet brun.. smiler så.. " okay.. men hvad gør vi så ved det??.. " siger jeg, og rejser mig fra bænken.. rejser mig op og kigger på ham..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:39:50 GMT 1
Ser aja^^ rejser mig og går mod hende, skæver mod rorry, som åbenbart finder jorden yderst interrasant?? * hun kan da bare komme hvis hun gider? * Holder stadig fat om paraplyen, og chi i den anden hånd ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:40:50 GMT 1
John: ser på hende.. " Du lader være med at overdrive og jeg holder af dig? " Svinger benene op på bænken og smiler stille for mig selv ^^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:44:07 GMT 1
Smiler et meget usædvanligt smil, meget glad og bredt, da mayta slikker mig på næsen ^_^ Snøfter kort, tror jeg er ved at blive forkølet eller sådanne noget ? ^^' ,, Mayta, meine katzen. '' siger jeg. ,, Ej, jeg kan sige dette til jeg dør. '' Smiler skævt og kysser mayta på snuden .
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:46:05 GMT 1
Når hen til aja med et let smil.. " hai.. " slipper chi og lader ham klunte sig over til aja, med et hvalpet og kærligt bjef ^^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:50:11 GMT 1
Kommer med et lille grin og stryger Chico over hovedet ^_^ ,, Hej, '' siger jeg til Sheldon.
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:50:34 GMT 1
Fleur: ser let, men irreteret på ham.. " okay. så er det det vi gør.." går væk fra ham, og over mod et træ.. sætter mig op af træet.. * horw coulf't this happend?? *
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:53:41 GMT 1
" hva' såeh? " Skæver mod pigen.. vinker hende herover? * jo flere jo bedre? * en gider ikke at 'invitere' turtelduerne.. ^^ Nusser chi, og sætter mig ved siden af aja.. ^^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:55:20 GMT 1
Ser over mod hende den anden pige og studere hende kort. Ser så på sheldon igen. ,, Ikke sådan rigtigt noget. Stener livet igennem, '' siger jeg og smiler skævt. ,, Hvad med dig? Sker der ellers noget? ''
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:57:34 GMT 1
Går der over.. har ikke rigtig andet at lave... smiler lidt, men ikke meget.. er rimlig nedtrykt..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:57:42 GMT 1
Læner mig tilbage og ser på hende med et overvejende blik.. " jeg overvejer om jeg skal slå op med aza? " trommer let med fingrende på min guitar.. " det virker som om hun er lidt ligeglad.. " skæver kort rundt, ser så på aja igen, ved at jeg kan snakke med hende ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:58:48 GMT 1
Ser mod pigen som kommer, smiler ´skævt, men ser så på aja igen.. skæver mod chi som sidder og gnasker i min hånd ^^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:59:20 GMT 1
Nikker kort til pigen med et skævt smil. Ser på sheldon igen. ,, Okay, '' siger jeg. ,, Men hvis hun er ligeglad, var det så ikke en dum idé, at komme sammen med hende så ? '' smiler skævt.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 21:00:51 GMT 1
John: ser efter fleur.. * så langt så godt.. * tænker jeg og skubber hatten i øjnene, synger cry me a river ^^
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 21:02:55 GMT 1
lytter opmærksomt.. bliver næsten helt ked af det, da jeg hører om det.... " kender godt følesen.. " siger jeg, og kigger for første gang kigger jeg op på ham.. Men ikke ret lang tid.. kigger ned i jorden igen..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 21:03:30 GMT 1
Griner kort, ser så på hende.. " det kan der da være noget om, men det virkede ikke som om hun var ' ligeglad ' da vi mødte hinanden.. " Ryster på hovedet af mig selv med et skævt smil.. tager hånden til mig da chico faktisk bider hul i mig?? " dit store tykke dyr, se nu der. " smiler skævt og klør den bag øret..
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 21:06:03 GMT 1
Smiler skævt pga. chico ^_^ Siger så ,, Ja, folk forandrer sig. '' siger jeg. Help it. Love it. Take it. Fuck it. Thats what its ALL about. tænker jeg. Smiler skævt. ,, Hvis det er til nogen trøst, '' siger jeg. ,, Har jeg selv gjort noget der var dummere. Eller, dummere og dummere. Dit var jo ikke direkte DUMT. ''
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 21:06:07 GMT 1
Fleur: høre han synger.. * ohh good!! don't sing!! * tænker jeg, da jeg ikke kan stå for ham når han synger.. * pis!! han har ret!! * rejser mig og går over mod ham.. " undskyld!! " siger jeg, og sætter mig ved siden af ham.. " jeg ved ogdt jeg er krævende, men jeg vil bare ikke kunne bære at miste dig.." siger jeg, og kigger meget seriøst på ham!!
|
|