|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:11:32 GMT 1
Fleur: kysser ham igen.. " I mist you babe!! " siger jeg, og smiler en smule ironisk.. ;P " No!! I really have!!" siger jeg, og kusser ham mindre blidt!!
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:11:57 GMT 1
Ligger hovedet på skrå.. åbner intelligent munden ^^ " Nå ja! Det var jo... " Skæver ned mod chi og hvisker med et lille grin til ham.. ¤ kan du huske hendes navn? ¤ griner bare da chi puffer mig på kinden med sin pote ^^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:12:10 GMT 1
Sætter mig så ned på en bænk med et lille bump og sætter Mayta ned på jorden. Ser på ham, og sukker tungt.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:13:19 GMT 1
John: Ser på hende og gengælder kort kysset... Skæver mod jeff og hans paraply flip, men er da glad for at han ikk har taget min endnu ^^ Holder om hende.. " Jamen jeg elsker da oss dig skat.. " griner kort..
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:14:12 GMT 1
Ryster på hovedet af ham.. " Disepointing!! Wery Disepointing!!" siger jeg, og ryster smilende på hovedet.. * Han er godt nok glemsom!! *
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:16:39 GMT 1
fleur: Smiler og kysser ham,.. Griner så lidt over hans ord.. " As if!!!" siger jeg og griner lidt.. " Jeg er da kun sjov en gang i mellem.. Ikk skat?? " siger jeg grinene..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:20:11 GMT 1
Trommer med fingrende på min guitar, det får mig til kort at spille på den engang... ^^ stopper så brat da jeg husker det !!! ^^ " Rorry!! " siger jeg stolt over at jeg selv kan huske det!! " men grunden til at jeg kan huske det aner jeg ikke... " ser på hende med et ondt, men alligevel skævt smil.. " sikkert fordi det var dig den irriterende?? " griner kort.. Smiler så og ser på hende..
John: " Jo da.. " smiler og kysser hende.. hiver hende så tæt ind til mig ^^
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:24:50 GMT 1
Kigger på ham, og kan mærke jeg bliver lidt irreteret.. Og det har desvære den virkning, at mine øjne bliver rødere, og rødere, jo mere irreteret jeg bliver.. Man kan ane et rødt skær intil videre.. " Ja sikkert..!" siger jeg, men kigger ikke på ham.. Har fået øje på to der vidst har noget kørende.. ( John og Fleur) eller mere?? smiler lidt.. kigger så ned i jorden..
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:26:00 GMT 1
,, My eyes that floated in glass were simply Looking at you
The fragments of kindness are also missing The repeating signals Continue to speak of love only out of my lips I take out the plugs running from my entire body And with my own legs, just once more, I looked at this sky
The world that expands inside of dreams is ///the last secret garden/// Inside of you I've already completely vanished, but only my name... Will not forget
In a distorted loophole in time The knife that stabbed me in the back gives me wings And I keep looking at the sky In order to burn up all of the memories Running through my entire body I only looked at you...
The world that expands inside of your arms is ///the last secret garden/// If inside of you I've already completely vanished, don't forget... The things that you embraced
Softly close your eyes It's okay if you're cut off from the light If you want to see dreams
"But they've already noticed..." Everything about you who raised your hand high
The world that expands inside of dreams is ///the last secret garden/// Inside of you I've already completely vanished, but just don't forget... My name
The world that expands inside of your arms is ///the last secret garden/// I only looked at you
Only you '' - Synger jeg stille for mig selv.
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:27:12 GMT 1
Fleur: kysser ham hedt, og vælter ham ned på en bænk.. sætter mig ved siden af ham, og læner mig frækt ned over ham.. * mon ikke han har fattet det nu..* tænker jeg smilende ;P
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:27:13 GMT 1
Skæver mod hende med et skævt smil.. * okay, bare en smule nærtagende? * griner kort for mig selv.. * sippe. * Sætter mig ned på bænken med chi i favnen.. har opgevet for længst at føre en samtale med hende ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:28:48 GMT 1
John: smiler skævt og skubber hende væk, læner mig op af bænken... skæver ned i jorden med et let smil.. * how am i going to tell her that.. * Ser så op på hende igen.. sætte mig helt op ved siden af hende.. " Ehm skaeeht.. "
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:28:54 GMT 1
min opmærksomhed bliver straks trukket væk, da jeg høre en synge.. kigger over mod hende.. * She's talentet!! * tænker jeg, og kigger så igen ned i jorden..
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:30:18 GMT 1
] brb, min computer har valgt at flippe, NETOP når jeg hører min ynglingssang.. ! [
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:31:20 GMT 1
Fleur: *ohhh!! what now!! * tænker jeg irreteret.. * nooooooot now!!!! * smiler sødt til ham.. " jah??" siger jeg med et let blik.. * come on! *
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:33:02 GMT 1
] Sådan [
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:33:51 GMT 1
(( det var vel ikk en miyavi sang vel??  )) // wee!!! Miyavi - Blew : www.youtube.com/watch?v=iQHDlRqpzfw ;D )) Ser rundt..? Svinger benene op på bænken og skæver mod pigen, som åbenbart kigger ned i jorden hele tiden... skal til at sige noget, men holder vist bare min mund? Xp harhar ;D
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 20:35:02 GMT 1
Griner lidt over hans reaktion.. " Undskyld.. " siger jeg, og sætter mig på den samme bænk, men et stykke væk.. " Jeg har vidst en dårlig dag.. " ved godt det er en dårlig undskyldning, det værste er at det ren faktisk passer XD " normalt er jeg ikke så sippet!!" smiler lidt..
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 20:35:46 GMT 1
] Nej, en sang af min elskede Gacktosan ' <3 [
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 20:35:57 GMT 1
John: " ehm.. " læner mig tilbage på bænken og ser alvorligt på hende.. " Jeg syntes virkelig at du bliver bare liidt for meget nogle gange. " siger jeg så med et suk.. Ser på hende..? selvom jeg helst ikke vil se hendes reaktion ^^
|
|