|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Jun 30, 2007 21:48:03 GMT 1
"hmm.. nej egentlig ikke.. " Tager et glas mere, og smadrer det ind i døren.. "jooh... det hjælper faktisk lidt.. " Julia.l "så vil jeg også.. " kommer uden jeg ved det til at tage hans vase, ´men ser det først da den er kastet  '' "hovsa.. "
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Jun 30, 2007 21:50:44 GMT 1
Kommer gående uden for jeff's værelse, ser lidt rundt.. Skulle enlig også finde julia.. - til jack men okay.. høre igenigen glas mod døren.. * not again  * Tænker jeg og sukker tungt
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Jun 30, 2007 21:53:02 GMT 1
"rock the LM.C" kommer det pludseligt fra mig Oo'' "det der' var en dyr vase sweety.. "
Julia. Ser på ham.. "what? oh.. tjah... " Smiler uskyldigt.. "den er sikkert også stjålet alligevel.. "
Jeff. Ser forundret på hende.. "how did you know?"
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 21:58:07 GMT 1
Sidder på min senge kant ved siden af Julia, og skråler med på - ready set go, tokio hotel xD Ligger en arm om hendes skuldre og skråler xD
Julia. skråler med ham, xD Griner så da sangen er færdig og cd'en skifter til monsoon.. Ser på Jeff der ligepludselig bliver stille.. "årh hold dog op! så lang tid siden er det da heller ikke i har set hinanden!" udbryder jeg xD
Jeff. "men.. jeg savner hende jo >_<''" Smiler kort, nynner med på melodien, skifter den ikk, sys den er god ;D ;D
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:02:42 GMT 1
Kommer gående uden på gangen.. Skriver til jeff.. ' I miss you more than you even know my love <3 '
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:04:54 GMT 1
Lyser op da jeg får en sms.. Skriver igen: - No you don't! I miss you so much!! >_<'' </3 -
Julia. ser på ham.. smiler bredt.. "nååårh.. " Synger så med på Love is dead ^^'' - elsker den virkelig..
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:07:13 GMT 1
Sukker blidt.. svare så: ' why are u so far away babe <3 ' tænker så over at jeg er tre meter fra hans døt xD
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:11:13 GMT 1
- why are you so far away?? *pive*  ''- lytter til sangen.. "I can't stand it!! >_<''" Julia. "NOOOOO It's lovely!!!!!" Springer hen til anlægget så han ikk kan skifte den.. Jeff. Får hende væk, og skifter så til næste nummer.. "haha ;D " Mit smil falmer brat da den skifter til rescue me >_<'' "noooooo >____<'' " klager jeg og gemmer febrilskt hovedet i mine hænder.. Julia. "mwuhahah!! ;D ;D " Ser så på ham.. "helt ærligt, hun er 3 meter fra dig Oo " Jeff. "det er jo langt >_<''" klager jeg og ser på hende.. Julia. Tager mig til hovedet, skruer op for sangen.. "i luv that song" Jeff. "just because you do  " Sætter mig ned med et skævt smil ^^''
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:14:51 GMT 1
ser på min mibil.. - well.. actually honny. hvis du åbner min dør, kan du se mig (;' - skriver jeg.. smiler skævt.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:15:51 GMT 1
Springer op og åbner døren O___O''
Julia. får et chok.. "oh my.. ser rory, haaai ;D "
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:17:43 GMT 1
Smiler let.. " hey. " siger jeg mod julia.. Ser op på jeff.. trækker vejret roligt..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:20:29 GMT 1
"heey honny.. <3 " Kysser hende smeltende.. Julia. Ser på dem O____O'' *hvor er justin når man skal bruge ham? >____<''* Gaber kort bag en håndflade.. "Jeg hukker lige kopien af cd'en og så smutter jeg  " Nikker kort mod Julia. "enjoy" smiler kort drillende til jeff, som bare skuler xD, og går så Oo''
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:22:51 GMT 1
Kysser ham roligt igen.. Smiler så mod julia .. holder om jeff..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:23:45 GMT 1
Ser efter Julia med et skævt smil, trækker hende med mig ind.. "der var du jo ^^" smiler..
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:29:07 GMT 1
" ja.. her var jeg jo.. " Smiler kort og roligt..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:30:35 GMT 1
smiler mildt.. "hva' så??"
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:34:55 GMT 1
Smiler mildt.. " det er ligemeget.." Ser på ham.. " hvor har jeg savnet dig !"
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:44:07 GMT 1
Smelter blot xD "f***ck rory! hvor jeg dog elsker dig  ''" Omfagner hende så bare uden videre xD
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 25, 2007 22:45:06 GMT 1
Omfagner også ham.. " Du ved ikke hvor meget du betyder for mig !" ' kysser ham på skuldren..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 25, 2007 22:46:05 GMT 1
Kysser hende på siden af halsen.. "er det bare halvt så meget som du betyder for mig" siger jeg så med et smil..
|
|