|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:04:53 GMT 1
det er et halvmørkt, men dog okay værelse, der er ikke så rodet som der ku' ha' været!! ;DLigger i min seng med musik i ørende.. klør chico bag øret mens jeg synger godt med freedom fighters - miyavi ^^ - ofcourse!! 
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:09:08 GMT 1
(( det skal lige siges at vi faktisk skriver over samme profil ^^ mig og min veninde.. ^^ we are the freaking fucking freaks, ya!! ;D ))
Rory: Kommer gående ude på gangen, lidt væk fra Jeff's værelse. * skal jeg, eller skal jeg ikke?? * Overvejer stærkt at gå der ind!!
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:14:04 GMT 1
Ser på en plet oppe i mit loft.. * hvor deprimerende ^^ * * just like.. * bider i min piercing.. tænker lidt over hvordan jeg fortæller hende det? " plink plink plink, bang!! " prikker blidt til chi's mave.. " dumme hund.. " mumler jeg let med et skævt smil.. * nok den eneste sådan rigtig nære jeg har ^^ * smiler for mig selv og løfter chi op i luften.. ^^ sætter ham på min mave og lader ham gnave i min finger ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:28:07 GMT 1
Rory: Sender ham i stedet en sms ' Heey.. Står uden for din dør.. overvejer lidt om jeg skal gå ind?? ' sender den, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre ellers.. sætter mig op af døren overfor hans.. Sætter hvilende mit hoved ned i mine hænder..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:29:54 GMT 1
Får en sms..? læser den, og smiler for mig selv.. * hvor er hun sød.. <3 ^^ * tænker jeg og rejser mig fra min seng.. går mod døren og åbner den, ser på hende.. " hej.. " smiler skævt og holder chi i den ene arm.. ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:32:45 GMT 1
Rory: kigger op.. " hey.." siger jeg, og føler mig en smule dum, men så alligevel ikke... Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det?? Føler mig bare tryg, når han er der. smiler lidt, og rejser mig op..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:34:43 GMT 1
Smiler let.. går hen mod hende.. " er der noget galt? " ser på hende..? ret meget faktisk ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 16:37:52 GMT 1
Rory: kigger lidt på ham, men kigger så på hans cute hund!! trækker lidt på skuldrende.. " næh.. Det er der ikke.." kigger så på ham igen.. " eller måske?? ihh!! jeg er så forviret.." kigger ham dybt ind i øjnene..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:27:45 GMT 1
ser ind i hendes med et blidt smil.. Går helt hen til hende.. " hvorfor er du forvirret, søde? " ser på hende.. ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:37:49 GMT 1
Rory:¨ KIgger op på ham, og smiler kort.. " Jeg er forvirret over hvordan du kan være så dejlig.." smiler, rejser mig, og kysser ham blidt.. "må jeg komme ind?? " siger jeg, og kigger ind i hans værelse..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:39:10 GMT 1
Smiler blidt.. " mmh.. " kysser hende blidt og tager hende med ind ^^ Sætter mig så i min seng med chi på skødet.. betragter hende med et blidt smil ^^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:42:40 GMT 1
Rory: lægger mig på gulvet??? har rimlig ondt i ryggen.. sover også på mit ejet gulv?? kigger op på ham.. " Stop, Damn, ohh my! Jeg har aldrig set en fyr som dig!! " synger jeg og smiler...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:44:48 GMT 1
Griner let.. rejser mig op og har en sang på hjernen..^^ begynder at synge lidt af den ^^ ( senor, senora, senorita ^^ ) Sætter mig så ved siden af hende og ligger mig på gulvet ved siden af^^ smiler og ser op i loftet.. " Spænnende loft jeg har. " mumler jeg ligegyldigt? * freak.. -.-' * skæver mod hende med et blidt smil..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:49:09 GMT 1
Rory: nikker, og trækker lidt på skuldrende.. Ligger mig så og kigger op i loftet?? " jaah.. So exiting!! " siger jeg meget overbevisende.. ¤ Ore not! ¤ hvisker jeg, og smiler..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:50:29 GMT 1
Smiler skævt.. " I told you.. " svarer jeg med et kort grin.. smiler varmt og kysser hende kort..? smiler blidt, og stryger hende på kinden.. ser så op i loftet igen ^^,
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:58:00 GMT 1
Rory: nyder hans kys. (ville ønske der var flere hvor det kom fra  ) smiler sødt til ham, og kigger på den lille hvalp.. " hey beautyful..! " siger jeg, og aer den bag øret.. " Ohh!! Your puppy is fare more cute than you are babe.. " siger jeg, og kysser ham, for at overbevise ham om, at det ikke passer !!
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 17:59:37 GMT 1
Smiler skævt, og bider i min piercing.. * babe? hate that word.. shit.. * klør chi bag øret og ser advarende på ham.. " nu skal du være en artig hvalp! " griner kort og ser så på rory.. Kysser hende - igen, igen ;D og smiler skævt..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 18:30:38 GMT 1
Rory: kigger lidt rundt på hans værelse.. Miyavi cd'er, skrivebord, ting som de fleste har på deres værelse.. ser så hans kæmpe store plakat... Den er sort, og der står skrevet med røde bokstaver ' Jrock is not dead!! ' " wow!! " siger jeg, bare for at sige noget?? Har blandede føleser omkring det her, og er bange for at de løber af med mig!! kigger lidt på ham, og så ned i jorden igen..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 18:34:40 GMT 1
Ser på hende.. ryster på hovedet af hende med et skævt smil ^^ rejser mig så fra gulvet, og strækker mig så det giver et knæk i min ryg.. Ser lidt på hende?? ser så op i loftet og synger joushou gaidou.. tager min guitar og begynder at spille på den til ^^ Sætter mig på mit bord? Xp
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 10, 2007 19:03:34 GMT 1
Rory: Har en lyst til at bade.. " Er du frisk på en tur i vandet?? " siger jeg, og smiler en smuuuule frækt.. Tager min jakke.. har ikke lige oervejet det der med badetøj.. meen What the fuck... # kom nu hotte!!" siger jeg smilende..
|
|