|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 22:58:36 GMT 1
sorte vægge, fyldt med plakater på væggene, så man næsten ikke kan se at de er sorte. Meget mørkt rum, oplyst af flere hundrede stearinlys, når hun gider tænde dem. Hun rodder meget, så tøj og andre ting ligger spredt over alt. Hun har en stor seng i det ene hjørne, som er vildt blød, og masser af puder, og dyner. Musik er hendes liv, så hun har intet fjernsyn, til gengæld har hun sin elskede bærbare, som har sin faste plads henover det lille stuebord med dets lednig, og så har hun sit store anlæg, som der altid er tændt op for, når hun er hjemme.
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 22:59:17 GMT 1
Slentrer ind på mit værelse, og smider mig i min seng, mellem hundrede af mine dyner og puder. tager mig til halsen, og kører forsigtigt en finger over vampyrbiddet. bander indvendigt, og kæmper mig vej gennem labyrinten af puder og dyner for at komme hen til mit lille bord, hvor min elskede bærbare er. tænder for den, og betragter de mange klistermærker jeg har proppet på, mens jeg venter på, at den får startet op.
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 23:23:57 GMT 1
rykker det lille, sorte bord helt ind til min seng, og løfter den bærbare over i skødet på mig. strækker mig, med armene over hovedet, og klikker løs på tastaturet. har ikke været på længe, så har tusinder af mails fra de gamle derhjemme, som vil vide ALT havd jeg foretager mig -.-' himler med øjnene, og svarer hurtigt
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 23:31:21 GMT 1
Går igang med en opgave, som skal afleveres imorgen. Kommer rigtig godt igang, og får skrevet 6 sider. ser over på stikket. det er røget ud af kontakten. ser så ned på min bærbare, som straks går ud. #NEJ, DET ER BARE LØGN?# råber jeg nærmest op, og banker en flad hånd mange gange efter hinanden mod skærmen. Vrisser hysterisk >.<
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 25, 2007 23:33:25 GMT 1
kommer små dovende gående ned af en af de mange gange forbi en dør ¤ eh ? ¤ mumler jeg undrende og trækker på skulderne , er vist endt på tøsernes gang * ups xD *
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 23:40:20 GMT 1
Skriger rasende, og river ledningen til den bærbare ud af den, og kyler den ud på gangen, så den smadrer til tusind stykker. Der bliver helt efter, og så pludselig, høres min stemme råbe igen. #DET GJORDE JEG BARE IKKE!# råber jeg op, og spæner ud på gangen. samler alle stykkerne op, og bider mig i læben. ,,nejnejnej, jeg bliver nødt til at have en computer, ellers kan jeg ikke skrive opgaven færdigt!!!!" siger jeg panisk, og fumler med delene
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 25, 2007 23:43:29 GMT 1
klør mig kort i nakken og bliver stående rykker mig hurtigt da en com , kommer flyvende ¤ jaa det ser man ikke hverdag ? ¤ mumler jeg undrende og ser så på pigen ¤ hn ? ¤ spørg jeg mumlende ¤ du kan låne min ? ¤ svare jeg roligt og friskt, imens jeg trækker på skulderne
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 23:46:02 GMT 1
Ser op, og stivner *Oh my.. der var andre der så mit raserianfald?* mine kinder blusser op, og griner usikkert. ,,æææh.. tak!" smiler så, og fejer stumperne ind under tæppet
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 25, 2007 23:47:43 GMT 1
løfter lidt blikket af hende og griner lidt ¤ hidsig eller hvad ? ¤ mumler jeg små drilsk og klør mig kort i nakken ¤ forresten Chad ¤ mumler jeg roligt
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 25, 2007 23:55:36 GMT 1
Smiler skævt. ,,Måske en smule" griner let, og ser på ham. ,,Cassandra, men alle kalder mig Cassy!" smiler mere muntert
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 25, 2007 23:57:43 GMT 1
løfter små drilsk blikket ¤ en smugle ? mm kan jeg se ¤ mumler jeg små drilsk ¤ kald mig hvad du vil, Cassy ¤ svare jeg friskt og muntret
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 26, 2007 0:00:24 GMT 1
,,Jaja, bare gnid salt i såret" skærer en grimasse, og griner let. kører en hånd gennem håret, og ser ind på mit værelse. ,,øøh.. jeg ville gerne invitere dig ind, men ja.. man kan ikke gå derinde!" smiler lettere pinlig over roddet
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 26, 2007 0:02:37 GMT 1
smiler uskyldt ¤ ja da ¤ svare jeg drisk og griner lidt ¤ aaarhg what ever, så skulle du set mit værelse ¤ svare jeg et skævt smil ¤ henter lige min com først ¤ svare jeg roligt og suser op efter den :b
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 26, 2007 0:04:32 GMT 1
,,Okay.. så skovler jeg roddet til siderne" griner let, og skubber det værste ind mod væggen med fødderne og benene. der ser faktisk nogenlunde ryttet ud så ! ^^'
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 26, 2007 0:07:51 GMT 1
snupper den roligt, samt min oplader -.-' xD inden jeg roligt lunter ned til hende, ¤ banke banke på ¤ mumler jeg drilsk og går indtil hende ¤ neeej der er da ikke roddet ¤ mumler jeg små drilsk xD
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 26, 2007 0:15:23 GMT 1
,,ti stille, og hit med din bærbare" smiler drilsk, og rækker ud efter den. ,,bare .. øøh.. tag plads i sengen.. eller i sækkestolen!" tager den, og smider den hen til ham. griner mildt
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 26, 2007 0:19:43 GMT 1
løfter den drillende op ¤ aaarhg hvad hedder det ? ¤ spørg jeg drilsk, men giver hende den hurtigt og griber sækkestolen ? O.o smider mig dovent i den ¤ baaah bare vent ¤ mumler jeg drilsk
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 26, 2007 0:24:53 GMT 1
,,Nu eller jeg dræber dig!" smiler drilsk, og griner.¨ ,,ej, tak!" smiler muntert, og sætter den straks i opladeren begynder straks på opgaven, og de første 6 sider bliver hurtigt genskrevet. er god til at huske ting jeg allerede har skrevet en gang. til gengæld glemmer jeg alt andet
|
|
|
Post by Chad W.M.C on Dec 26, 2007 0:27:00 GMT 1
¤ NOOO du må ikke dræbe mig ¤ svare jeg drilsk læner mig dovent tilbage i sække stolen og ser op på hende ¤ hurtige  ¤ mumler jeg små drilsk og strækker mig
|
|
|
Post by Cassandra Thatcher on Dec 26, 2007 0:28:38 GMT 1
trækker på skuldrene i et skævt smil, med blikket koncentreret på skærmen. ,,jeg havde jo allerede skrevet en hel del" mumler jeg, og kommer op på 9 sider efter en smule tid. er også ret hurtig ellers ^^'
|
|