|
Post by { Julia Crane } on Jan 19, 2007 22:01:05 GMT 1
Et hyggeligt lille rum, med en stor plakat, som fylder det meste af vægen over mit skrivebord x) Min seng ligner mest af alt en kæmpestor kasse, men blød at ligge i ;D En computer står i det ene hjørne af værelset, lige ved siden af en dør ind til et mindre rum, med bad og sådan - det er vel også nødvendigt 
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Mar 27, 2007 15:51:45 GMT 1
kommer gående ind på mit værelse.. sætter mig på min seng... " but i feel too tired.. "
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Mar 27, 2007 15:59:24 GMT 1
stopper med at synge den sang.. " if you were gay.. that it'll be okay, cause i meen hey i like you anyway!" synger jeg.. ;D
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Apr 6, 2007 21:30:53 GMT 1
Kommer gående uden for Julia's værelse.. Alt er så stille..
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Apr 6, 2007 21:32:22 GMT 1
Banker stille på.. ¤ Julia ¤ hvisker ind mod døren. ¤ Skaht!? ¤ hvisker jeg en smule utålmodig.. Sætter mig op af døren overfor Julia's. * g'rr!!!!!!!!!!*
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Apr 6, 2007 21:33:58 GMT 1
Kigger overvejende rundt.. Ser at der jo enlig ikke er nogen.. Tager mit geniale 'åben alle døre ' legetøj frem, og sætter det forsigtigt i Julia's dør.. Åbner den sagte.....
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Apr 6, 2007 21:38:17 GMT 1
Kigger ind.. Alt er mørkt.. ¤ skat? ¤ Hvisker jeg, og kigger rundt i mørket.. Tænder ¨så lyset... Kigger rundt.. " ingen Julia? " Udbryder jeg irreteret.. * Huh?? G'rrr * " Det var da fuldstædig utroligt!!!" Siger jeg, og er ved at tabe tembramentet... Trækker så vejret dybt 3 gange.. Kigger lettet op.. " nåh.. " trækker på skuldrende.. " så er der en eller anden, som må hjælpe mig med at afreagere.. " Siger jeg, og smiler.. * Stakkels uvidende mennesker.. * Tænker jeg, og smiler ondt!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Apr 6, 2007 21:53:20 GMT 1
Tager mit 'legetøj' ud af døren og går ud [out]
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Apr 8, 2007 17:41:39 GMT 1
Kommer gående ind på mit værelse... * træt, forvirret, ked, længselsfuld, og fulstændig skør i hovedet. * tænker jeg og går ind af døren på¨mit værelse... Stopper op lige efter jeg er gået ind.. Vender mig om mod døren.. Åbner den, og lukker den, åbner den så igen, og lukker den igen.. " Hvorfor har jeg ikke låst min dør??! " udbryder jeg forvirret.. Ligger en hånd for min pande.. * jeg savner Jack, jeg føler mig træt, jeg har ikke spist noget hele dagen.. * Ryster på hovedet af mig selv.. * Jeg ER ved at blive skør!! *
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Apr 8, 2007 17:58:42 GMT 1
Sætter mig på sengen.. Ser på døren.. ¤ jeg mener jeg har låst den... ¤ mumler jeg stille for mig selv.. Ser rundt, får pludselig denne her klamme følelse af ikke at være alene? haha ^^ Går lidt rundt i mit værelse, og tænder så lyset i hele mit væelse.. Kigger kort under min seng, bare for liiiiige at være 120 % sikker ;D Sætter mig så på min kontor stol og begynder at skrive på en stil... men den stil blev hurtigt til et brev til Jack... ?? Sukker opgivende og ser ud i luften.. * jeg har ikk set ham i en hel uge nu! * Læner mig tilbage i min kontor stol og tænder for noget musik...
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Jun 8, 2007 17:00:59 GMT 1
Kommer gående ind på mit værelse, er svøbt ind i blod x) *blodsøen, hader det sted, har altid hadet det!! hvorfor mgi?* tænker jeg med stor selvmedlidenhed, haha x) Tager et bad, og finder noget rent tøj, tager det på, og tænder for noget musik ;D
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Jun 8, 2007 17:10:10 GMT 1
Gaber for mig selv og synger med på en sang.
"And I'm here, to remind you Of the mess you left when you went away It's not fair, to deny me Of the cross I bear that you gave to me You, you, you oughta know
You seem very well, things look peaceful I'm not quite as well, I thought you should know Did you forget about me, Mr. Duplicity? I hate to bug you in the middle of dinner It was a slap in the face How quickly I was replaced And are you thinking of me when you F*ck her?"
Ser mod min kniv, tænker... _._''
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Jun 8, 2007 17:26:07 GMT 1
Tager den op, og ser på selve bladet, og nynner stille og tænksomt.. "noway I'm strong, and not as weak as you expected!" Nynner jeg så, og ligger kniven i en skuffe under mit skrivebord, og smækker skuffen i x)
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Jun 8, 2007 17:46:01 GMT 1
Sukker kort og skruer ned for musikken, smider mig i min seng, og ser lige op i loftet..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Jun 8, 2007 18:05:10 GMT 1
Ser kort på billedet af jack på mit natbord -.- Bider mig i læben, og åbner skuffen under bordet, skubber derefter billedet ned i skuffen, og smækker skuffen i.. *how could you* tænker jeg kort, og ser op i loftet..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Aug 25, 2007 23:18:39 GMT 1
Sidder på mit værelse og synger med på Scream x)
|
|
|
Post by Justin Goose on Aug 25, 2007 23:20:47 GMT 1
Går hen af gangen . Er ikk meget for at være her
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Aug 25, 2007 23:22:05 GMT 1
"screeeeeeeeeam.. " synger jeg så med tilsidst xD Trækker benene op til mig.. nynner med på næste nummer.. ^^ - rescue me..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Aug 25, 2007 23:22:51 GMT 1
ser rundt.. *
|
|
|
Post by Justin Goose on Aug 25, 2007 23:24:14 GMT 1
Går hen til Julias værelse . Banker på ?
|
|