John Corso
Level 3

"How was you're day?" --> bad! <-- "Good, mind if I make it worse?"
|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 22:24:23 GMT 1
Ser på hende med et let blik... " Der er mange måder at være' ligesom de andre' på.. " smiler skævt... ser så mere alvoligt på hende.. ¤ Hvad har de gjort ved dig? ¤ Aer hende blidt på kinden, og ser på hende..
|
|
|
Post by siana on Feb 3, 2007 22:25:47 GMT 1
(( Så er det bare lidt dumt at ignorer andre personer  ))
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:13:04 GMT 1
// ' And I was just like; Whatever?!! dadadadadádadadada, whatever, dadadadadadadadadadadaaaa,,,, en sang jeg har på hjernen.....  )) Fleur: kigger op på ham... ¤ jeg husker et meget mørkt rum, de holdt mig fast.!! ¤ bryder sammen... ¤ de var fire, og de var mine bedste venner, den ene af dem min kæreste.. ¤ kigger op på ham igen, med tårer i øjnene ¤ de tre af dem holdt mig fast, om den fjerde.. ¤ kan ikke sige det.. græder for meget....
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:15:02 GMT 1
Ser på hende, holder hende tæt ind til mig... har ligesom fattet hvad de gjorde... hvisker så blidt i hendes øre.. ¤ Det ville jeg aldrig gøre.. ¤ - og siger ikke sådan uden virkelig at mene det !! Aer hende på kinden, gentager så.. ¤ Aldrig.. ¤
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:24:33 GMT 1
Fleur: * hvad sker der med mig?? * kigger charmerende, men stadig ked af det op på ham.. * Im in love.. I think?? * " det ved jeg godt nu! " siger jeg og kysser ham kort på munden..
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:25:28 GMT 1
Nyder hendes kys, selvom det er kort.. smiler charmerende og læner mig tilbage så hun ligger lidt over mig, ser på hende og stryger hende langs halsen...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:35:12 GMT 1
Fleur: kysser ham igen, da jeg kunne se han nød det.. " vil du ikke følge mig hjem?? " kigger frækt på ham.... " forstanderinden på skolen flipper fuldstændig, hvis ikke jeg er der til tiden.." siger jeg og kysser ham igen igen.. ^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:36:58 GMT 1
Kysser varmt igen og holder hendes kys lidt fast...^^ Nikker stille til hende, og rejser mig op.. " Mmmh.... " Ser rundt, ser nogle fyrer længere henne... * hvem f*nden er ude så sent..? * tænker over det jeg lige har tænkt, er jo selv det... * Whatever.. *
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:39:22 GMT 1
Fleur: rejser mig op, og læner mig ind mod john.. " come." siger jeg og tager hans hånd, og begynder at gå.. stopper pludselig op, og går fuldstændig i hak, da jeg ser fire fyre jeg kender ALT for godt!! * det er dem..*
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:42:42 GMT 1
Smiler skævt, og tænker over om det bliver hendes eller mit værelse...? X'P Går så viddere, men stopper da hun gør..? skæver mod hende og så de fire fyrer længere henne... Tager mine kække briller, og skæver så på fyrende igen, så på hende og på fyrende...? Måber let da det går op for mig hvad der sker... ¤ Love... ¤ Hvisker jeg stille og tager om hendes hånd... får en ide... smiler kækt, og gør tegn til at gå forbi dem...^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:46:16 GMT 1
Fleur: ¤ det er dem!!! ¤ hvisker jeg forskrækket... er meget bange!! "de har truet med at slå mig ihjel, hvis jeg fortalte det til nogen john?? " siger jeg forskrækket til ham?? holder meget fast i ham!!!!! ^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:47:50 GMT 1
Ser på hende med et roligt smil.. ¤ scch... ¤ hvisker jeg beroligende, og ligger en finger for hendes mund... Griner let og giver hende et blik som fortæller at hun bare skal spille med... Går mod dem, med hende i hånden ^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:52:58 GMT 1
fleur: stoler på ham, og går med.. ¤ jeg tror nok jeg kommer til at elske dig for det du gør om lidt ?? ¤ hvisker jeg til ham.. noget, som jeg aldrig før har sagt.. til NOGEN!!
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:53:53 GMT 1
Smiler skævt, når helt hen ved dem, jeg læner mig hurtigt og charmerende over hende, og kysser hende varmt...^^ " raaurrr... "
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:55:41 GMT 1
fleur: nyder kysset, som jeg aldrig har nydt noget før..!! ser på fyrendes måbende grimme fjæs, og er faktisk ligeglad!! ^^ kan nu se, og røre skolens port.. " vil du med op ?? " siger jeg en smule frækt..!! ^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:56:40 GMT 1
Nikker og smiler skævt... " mmmh...? " Kysser hende kort på halsen, og ser rundt...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 23:58:48 GMT 1
// bye!! ^^ // all this time they where pretenting, but now they have got ther happy ending! ohh ohh ohh ohh
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 4, 2007 0:00:46 GMT 1
(( harharhar!!!! * isabella får et grineflip og vælter ned af stolen, jeg forklarer min mor at der ikke skete noget med os, men at jeg ikke er så sikker på om det er tilfældet med mit store ur på værelset...? ups... * ))
|
|