|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 21:30:17 GMT 1
kk//
|
|
John Corso
Level 3

"How was you're day?" --> bad! <-- "Good, mind if I make it worse?"
|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:33:27 GMT 1
Julia: Smiler skævt og kysser ham ned af halsen... Jeffrey: Himler med øjnene... " Jeg vil gerne være din ven... men slår du den pige jeg elsker ihjel... så vil jeg aldrig tilgive dig.. " svarer jeg uhyggeligt koldt..
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:36:05 GMT 1
fleur: lader min hånd glide hen af hans hals, og lader mit hoved gå længere, og længere mod hans hals.. * jeg vil enlig hellere kysse ham.. meen....* tænker jeg, og bider ham så blidt og intenst. slipper bidet, og kigger ham i stedet dypt ind i øjnene.. " was that god fore you?? " siger jeg og smiler..
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:37:43 GMT 1
Ser på hende, smiler så skævt.. " Oh year.. " svarer jeg blot... Rører let ved hende..
(( Isabella: HVOR!!!? )) (( Lisa: ehm..... sir' jeg ikk noget om.... ;D ))
Lucky spot - John's hund: Kommer løbende hen af centeret med en hundefanger i hælene, gør efter john, men ser at han er sammen med et andet menneske!!! Knurrer af hende...^^
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 21:38:01 GMT 1
aer hende ned af kinden med et smil..
Des. ,, Du skræmmer mig ikk " Hvæser jeg lander på jorden har stadig vingerne fremme..
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:39:56 GMT 1
Jeffey: " Det var skam heller ikke meningen, botset fra at få dig til at indse at du ikke både kan slå en jeg holder af ihjel, og derefter stadig være min ven. " Svarer jeg og betragter hende køligt..
Julia: Smiler varmt og ser på ham..
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:43:05 GMT 1
Fleur: ser en hund?? elsker hunde!! " hey beautyful!! " siger jeg selvom den knurre af mig,, som sagt ELSKER HUNDE!! kigger så på john igen, kigger så dypt på ham, som det er muligt for mig... " uha uha " siger jeg og smiler ^^ * I like him!! *
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 21:44:33 GMT 1
Kysser hende på halsen smiler
Des.. ,, Jeg er ligeglad " hvæser jeg
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 21:50:04 GMT 1
Skal gå >< //
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:54:01 GMT 1
Ser på hende, skæver så ned mod lucky spot som springer op i favnen på mig, og hermed bryder øjenkontakten mellem mig og hende... hvad var det nu... naaah, whatever... Ser på lucky spot... " Tipouitipotipapa.. " Smiler jeg skævt og ser på den.,. Ser op på hende igen.. " Min hund... Lucky spot... du skal ikke tage dig at hvis hun virker lidt sur.. " Smiler charmerende til hende
Lucky spot: Knurrer af den mærkelige dame, * Ikk ta' mit menneske... *
Jeffrey: Stopper helt op... ¤ Ligeglad. ¤ hvisler jeg så.... Julia: Nyder det og strækker halsen en anelse...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 21:54:28 GMT 1
/// snøft!! seeser....<3^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 22:02:27 GMT 1
Fleur; smiler lidt, men mit blik bliver lige pludselig fjernt. mit blik er blevet fanget, af mit hjertes frygt.. * orh!! hvad nu hvis han er ligesom alle de andre.? * rykker mig væk fra ham, og prøver at holde tårende væk..
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 22:04:25 GMT 1
Ser på hende... * WTF? * Undrer mig lidt...? Ser bare lidt på hende, mens jeg tænker over hvordan jeg skal gribe hendes situation an... Sætter lucky spot ned på gulvet igen... Ser på hende, men rykker mig ikke tættere på... oss selvom jeg har lyst..^^
|
|
|
Post by siana on Feb 3, 2007 22:14:37 GMT 1
Kommer gående.
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 22:15:30 GMT 1
kigger på ham, med en tårer ned af kinden.. " undskyld... " kigger ned af mig, og føler en skam.. jeg har virkelig lyst til at fortælle ham det men så igen... rykker mig tættere ind til ham, og siger så igen " sorry... " en tårer mere løber ned af min kind
|
|
|
Post by siana on Feb 3, 2007 22:17:18 GMT 1
(( Hvem ævler du til ?? XD )) Kigger rundt
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 22:17:34 GMT 1
Ser på hende... Synker stille, har aldrig været i sådan en situation, alligevel ved jeg hvad jeg skal gøre.. Holder hende ind til mig og tørrer hendes tårer væk.. " Hvad er der? " Kysser hende kort på halsen..
|
|
|
Post by siana on Feb 3, 2007 22:19:46 GMT 1
(( Hallo ? Nå tak fordi du ignorer mig ))
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 22:22:44 GMT 1
(( Min veninde og jeg skriver fra den samme com med den samme profil, men med 2 forskellige personer ^^;D Ved hvad du/ i tænker... : TOTALLY FREAKING FUCKING OUT!! hehe ;D ))
Fleur: kigger op, og kigger dybt på ham... * er jeg virkelig ved at fortælle ham min dybeste hemmelighed?? * ¤ jeg vil ikke lade fortid gentage sig.. ¤ hvisker jeg så lavt, at kun han kan høre det.. ¤ jeg kan virkelig godt lide dig, men jeg ved ikke om du er ligesom de andre.. ¤ kigger undskyldende op på ham.. ¤ men du virker ikke sådan?? ¤ l læner mig tættere op af ham
|
|
|
Post by siana on Feb 3, 2007 22:24:04 GMT 1
(( øhh okay ? ))
|
|