|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 19:51:00 GMT 1
Kommer gående ser rundt
Destenie.. Sidder på taget ...
|
|
John Corso
Level 3

"How was you're day?" --> bad! <-- "Good, mind if I make it worse?"
|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 19:53:03 GMT 1
Ser rundt... * Bite her, taste her blood... * Kniber øjnene sammen og skæver til hende... Synker engang, * Nope, jeg husker alt for godt hvad der skete sidste gang...* Tager mig til kinden med et svagt skævt smil.. * Jeg var da ellers ret sød ved hende....^^ *
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 19:53:59 GMT 1
Julia: Ser rundt, tænker stadig på det med justin, elsker ham meget højt... Vil ikke ha' at han måske roder sig ud i noget...? Ser rundt med et mat blik..
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 19:54:30 GMT 1
Sætter mig på en bænk..
Des.. Ser ned gennem et vindue
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 19:57:49 GMT 1
Fleur: er enlig ret sulten... mon han smager af noget..?? * I think he does!!^^ *  tænker på om ikk man bare skulle gå over til ham... * noooooo!!! are you crazy?? get real!! let the gues come to you * tænker jeg, og overvejer og lægge min score teknik om.. går så alligevel forbi ham, og hvisker nærmest.. " heey" går så videre.. ^^ tør ikk rigtigt.. ^^
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 20:01:21 GMT 1
Hører hende hviske og læner mig heeelt hen ved hende og hvisker charmerende igen.. "Don't give anything just for love, dear.. " Går så den modsatte vej, og svinger min paraply op på skulderen..
Julia: Ser justin sidde på en bænk, ser lidt på ham... går så mod ham med et let smil..?
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 20:06:40 GMT 1
Roder ved halskæden i lommen..
Des. Griner kort af folkne
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 20:07:27 GMT 1
fleur: * I wouldt fore you!! * tænker jeg, og håber at han er bare en smule tankelæser.. prøver at tage mod til at gå efter ham, men tænker så, på mit mange gange " broken heart " sætter mig sukkende ned.. begynder at synge lidt for mig selv.. " what a girl want´s what a girl needs, it will make my heart soo burning. so im beggin you to take care of it.." ser rundt med et mat blik..
|
|
|
Post by carmelita on Feb 3, 2007 20:07:28 GMT 1
kommer gående... har ikke lågget et øje hele dagen... er så ... træt...
|
|
|
Post by carmelita on Feb 3, 2007 20:09:03 GMT 1
sætter mig på en bænk uden for butikken... synes ikke sort klæder mig... ser mig omkring og er ved at falde i søvn...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 20:09:57 GMT 1
Ser rundt med et tomt blik, ser så hende der den måske ikk så 'wierd' pige længere henne, smiler svagt og holder en hvis øjenkontakt med hende, gennem min hat ^^
Julia: Når ham og sætter mig ned ved siden af ham.. " Hai, dejlige.. " smiler varmt til ham..^^
|
|
|
Post by carmelita on Feb 3, 2007 20:10:56 GMT 1
"...z...zz...zzz...zzzzzzz"...BONK..." AV"... er faldet ned af bænken mens jeg sov...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 20:10:57 GMT 1
Jeffrey: Ser carmelita, og går mod hende med et skævt smil ^^
|
|
|
Post by carmelita on Feb 3, 2007 20:13:38 GMT 1
står og børster støv af tøjet da jeg ser en skygge på jorden... kigger hurtigt op og...ser ...en af de mest Charmerende mænd i mit liv... "...øøøhm..."... er flov over det der lige er sket...
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 20:14:39 GMT 1
,, Åh hej " Smiler skævt
Des. 'Smadre vinduet springer ned får mine vinger frem ser tøsen knytter næverne...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 20:16:34 GMT 1
fleur: går over mod fyren.. smiler skævt, men stadig på min helt egen `frække, sjove mig `måde.. " whould you give anything fore love?" ser på ham, som var han en åben bog for mig * hvis bare han var* sætter mig en halv meter fra ham..
|
|
|
Post by carmelita on Feb 3, 2007 20:19:09 GMT 1
sætter mig længere nede ad gaden og kikker væk... er næsten ved at falde i søvn da jeg hører en tanke besked... "hmmm...underligt..."...
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Feb 3, 2007 20:19:49 GMT 1
Skæver mod hende, lægger mærke til hendes blik... " No. " ser iskoldt på hende med mine sølvgrå øjne... Griner så og smiler svagt til hende.. " Come.. " smiler jeg og klapper let på det tomme rum på bænken ved siden af mig ^^
Julia: Smiler og kysser ham blidt... " Noget galt? "
Jeffrey: Smiler charmerende... " Hai.. " sætter mig ved siden af hende og ser på hende ^^
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 3, 2007 20:21:15 GMT 1
,, Næ " kysser hende kærligt igen
Des. Farer mod hende med et vredt blik..
|
|
|
Post by carmelita on Feb 3, 2007 20:21:47 GMT 1
(( hej lisa...ka du ik prøv af være kun 1 person...det andet forvirre...?))
|
|