|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 16:55:19 GMT 1
Går hen og nusser hizumi bag øret .. "heey ven .. " Kysser ham kort mellem ørerne ^^ Får gun herhen..
Gun; Pruster .. står lidt og tøver, slentre så hen til bjørnen .. Ligger mig ved siden af julia og den .. ^^
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 16:57:34 GMT 1
Ser hen mod dem. ,, Hva holder i nu skovtur uden mig ?? " Går der hen .
Hiz. Løfter hoved lidt.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:00:38 GMT 1
Smiler sødt og vender mig mod den dejligt velkendte stemme jeg hører  Ser så hans læbepiercing!  *fååååååååååååååååååck jeg har en lækker kæreste ;D * Går hen til ham og kysser ham let. "neej da .. vi ventede kun på at du kom " Gun; Ser lettere hjælpeløst efter julia .. *drop kæresten og hjælp mig istedet  jeg lider ikke den bjørn >_>''* Kigger på bjørnen ..
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:02:17 GMT 1
Holder let hendes kys. Ligger min hånd om hendes nakke.
Hiz . Rykker mig væk fra hesten.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:08:26 GMT 1
Lader blidt min tunge køre over hans læbe hvor han har sin piercing x) Slipper let kysset, men er stadig helt tæt på ham som før. Smiler for mig selv. "mmh  " nusser blidt hans kind og kysser ham igen .. Gun; Pruster koldt mod bjørnen.. holder øje med den, ser så hen mod julia .. *det er jo ham der vi godt kan lide * Rejser mig og ryster hele min krop for støv, trasker hen og puffer til ham x) *hallo man, jeg er her ogs' ? Oo*
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:11:33 GMT 1
Drejer os rund så hun står ved hesten. ,, Hvorfor gjorde den det ? " Ser på hende.
Hiz. Kommer med en mut brummen da jeg bliver glemt.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:17:29 GMT 1
"fordi han vil have du snakker med ham .. Gun ter sig som var han min far.. " Nusser gun i panden.. "Han føler han skal tjekke alt jeg kommer i nærheden af .. i dette tilfælde dig  " ser på gun. Kysser ham kort på mulen.. Gun; Pruster dæmpet til julia. Retter opmærksomt blikket mod drengen. slår let med hovedet..
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:21:11 GMT 1
,, Men jeg lider ikke heste ... De sparker hårdt " Nikker kort, ser på hende.
Hiz. Ser på dem. Kalder på Justin med et lavt klagende brøl
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:24:30 GMT 1
Ser på justin. Tager hans hånd og ligger den forsigtigt på guns bringe. "han er harmløs .. "
Gun; snuser lidt til justins hånd .. pruster dæmpet som et lavt suk og vender så hovedet mod julia igen ..
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:28:04 GMT 1
Trækker hånden til mig . ,, Lad vær' " Ser på hende .
Hiz . Rejser mig op . Ser mod dem, vil gøre et sidste forsøg på af få opmærksomhed.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:30:05 GMT 1
ser på ham.. "undskyld" går helt i stå, kigger blot på ham ..
Gun; kigger på dem, ser mød bjørnen.. Pruster mod den .. *kan man lege med sådan en? * Trasker mod den .. med hovedet mod jorden så jeg ikke virker så farlig xD
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:32:52 GMT 1
Kysser hende kort . Ser på hendes øjne.
Hiz. Ser på den dumme ting. Kommer med et slags knurren.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:36:41 GMT 1
Kysser kort igen.. ¤mh- det var for kort justin  ¤ smiler kært og stryger ham over kinden.. holder øjenkontakten med ham.. Gun; Pruster og retter mig op igen. *ynkelige pandabjørn Oo* Vender igen blikket mod julia og ham fyren.. *hvorfor skal hun altid stikke mulen hen til ham? Oo ku hun ikk holde sig væk indtil jeg har snakket med ham? *
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:43:01 GMT 1
Ligger en hånd om hendes ryg. Holder hende helt tæt. Snaver hende blidt.
Hiz. Knurre af hesten. * De stjæler Justin fra mig *
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:46:30 GMT 1
gengælder det blidt. Nyder at vi er så tæt. Kører roligt en hånd gennem hans hår.. Ligger min anden hånd på hans hofte. Lukker mine øjne og slapper helt af ..
Gun; vender blikket mod bjørnen. vrinsker dæmpet til den .. *den ser mærkelig ud .. men den har det sikkert li'som mig?* Vender blikket mod julia og ham hestehadermennesket x) Pruster køligt .. *hvad vil hun dog med en som ham?*
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:50:13 GMT 1
Har den ene hånd om hendes ryg og den anden om hendes nakke. Snaver hende dybt og ømt.
Hiz. Ligger mig fladt ned. Ser over mod dem.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 17:52:50 GMT 1
Gengælder det ømt og forelsket. Holder os helt tæt sammen. Er lige nu i en drømmeverden  <3 Gun; pruster roligt.. kigger rundt ..
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 17:59:09 GMT 1
Lader min hånd glide ned på hendes røv. Lader den anden stryge lidt op i hendes hår fra nakken af .
Hiz. Lukker øjnene lidt.
|
|
|
Post by { Julia Crane } on Feb 19, 2008 18:19:45 GMT 1
Lader kærtegnende og ømt min hånd glide op og ned af hans ryg. Snaver ham stadig ømt og forelsket.. Da han rør ved mig, kan det tydeligt mærkes på min anspændte krop at jeg slapper helt af.
Gun; pruster vredt af dem .. ser mod bjørnen der ser ud til at ville sove? Brummer utilfreds og ligger med et bump mit hovede ned på jorden..
|
|
|
Post by Justin Goose on Feb 19, 2008 18:21:50 GMT 1
Slipper snaven. Ligger min pande lidt mod hendes. Ser på hende . Smiler mildt .
Hiz. Ligger helt stille.
|
|