|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 11, 2007 23:39:52 GMT 1
Gaber kort ser julia, og ignorer blot fleur xD "haisa tøzzen " smiler kort skævt, men kun kort.. smiler ikk så meget mere xD
Julia. ser en fortvivlet fleur? *huh??* Ser så mod jeff met et smil.. "haisa popdreng" Ser mod rory som sidder lige overfor ham..? *hvad er der sket mellem dem? Oo*
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 11, 2007 23:41:27 GMT 1
Ser på fleur.. tænker på det med hende og raven,.. ser så på jeff.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 11, 2007 23:42:44 GMT 1
Julia. ser på jeff, når ham.. "hvad er der galt med fleur??"
Jeff. Ser på hende, klapper kort på jorden ved siden af mig.. "aner det ikke, ligeglad?"
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 11, 2007 23:45:50 GMT 1
rejser mig kort.. Går hen til jeff.. " raven har slået op.. Og det har fået mig til at tænke.." der på ham.. meget alvorligt, men dog usikkert.. " jeff jeg elsker dig over alt på jorden.. ! Og jeg vil ikke miste dig.. " Siger jeg, og ser på ham..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 11, 2007 23:49:06 GMT 1
Bliver lidt overrasket over det hun lige sagde?  ser bare lamslået på hende et kort øjeblik, indtil jeg diskret får en albue i maven af julia xD Rømmer mig kort.. smiler skævt.. Rejser mig op.. "jamen jeg elsker da også dig.. du mister mig kun hvis du bliver ved med at virke så... opmærksomheds krævende, noglegange virker det som om du kun er ude på sex" *som om det ikke er forståeligt nok  * tænker jeg kort, smørret xD Ser alvorligt på hende..
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 11, 2007 23:50:56 GMT 1
"jeg får det til at virke sådan, for at du stadig vil ha mig! " ser på ham.. ser kort ned.. " Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at gøre dig tilfreds? JEg er bange for at være mig selv.. " siger jeg usikkert..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 11, 2007 23:51:53 GMT 1
Ser på hende med et suk.. "det var 'dig selv' jeg blev forelsket i Rory.. " siger jeg så..
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 11, 2007 23:53:20 GMT 1
" hvorfor er du så kold når jeg er mig selv ? " Siger jeg forsigtigt.. Sætter mig ned .. sukker tungt..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 11, 2007 23:54:40 GMT 1
"fordi.. jeg bange for at du.. " synker kort.. "at du vil blive ligesom fleur, får hun lidt vil hun have mere.. jeg kan ikke fordrage det.. " ser væk xD
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 11, 2007 23:56:21 GMT 1
"du tror jeg er ligesom fleur ? " Ser skuffet ned.. " er det sådan jeg virket på dig. undskyld.. " Sukker.. begynder at gå llidt.. ved slet ikke hvad jeg skal sige.. er usikker, føler mig dum, og mundlam..  '
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 11, 2007 23:59:12 GMT 1
"s.. " Ved ikke lige hvad man skal sige til den..  *nej ligesom.. at du BLIVER ligesom hende* tænker jeg irriteret.. Skal til at gå efter hende, da julia stopper mig.. Julia. "lad for alt i verden være med at virke ond nu, jeff!" ser på ham.. ved alt for godt hvordan det' er xD Jeff. ser på hende,, nikker kort, når rory, og stopper hende.. "nej.. du er ikke som fleur, jeg var bare bange for at du måske ville blive det, hvis jeg viste alt for mange følelser overfor dig.. "
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 12, 2007 0:02:30 GMT 1
Ser ham dybt ind i øjnene.. " jeff.. " ser ned.. Ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre.. " Jeg bliver aldrig som fleur,, Siger jeg meget sikkert!! ,, det troede jeg også du elskede mig nok til at vide.. " Ser ned.. " Men.. Du er meget i tvivl om mig.. " Siger jeg, og ser ned.. " jeg føler ikke jeg er god nok.. "
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 12, 2007 0:04:16 GMT 1
Retter hendes blik mod mig ved at løfte hendes hovede mod mit.. "Du er mere end god nok rory.. " ser på hende, svarer ikke på de andre ting, da jeg ikke lige kan 'formidle' hvad jeg ellers ville have sagt nu xD
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 12, 2007 0:06:43 GMT 1
Ser usikkert op på ham.. " men ? " Ser ned igen.. " hvad skal jeg gøre jeff? "
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 12, 2007 0:09:07 GMT 1
Smiler lidt.. "hvis du er dig selv.. skal jeg nok prøve at blive bedre til at vise mine følelser.. " *men det er sQ så gooddamn svært lige nu.. >_< *
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 12, 2007 0:10:00 GMT 1
Ser usikkert på ham.. " lov mig det ! " siger jeg så.. Ser på ham.. " jeg er nødt til at gå.. " ser på hamm.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 12, 2007 0:10:34 GMT 1
nikker.. "okay.. " ser på hende..
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 12, 2007 0:13:17 GMT 1
stiller mig på tæer.. hvisker i hans øre.. ¤ jeg elsker dig jeff, og dig alene.. ¤ ser på ham..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 12, 2007 0:15:04 GMT 1
Ligger armende om hende, hvisker igen. ¤jeg elsker også dig skat.. du betyder så meget for mig.. ¤ Kysser hende kærligt hen af kinden, til jeg når hendes læber, kysser hende blidt.. smiler så let ^^''
|
|
|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Aug 12, 2007 0:16:52 GMT 1
Holder kort kysset.. Forsvinder så ud i mørket.. * Maby he really is that one guy if bean waiting fore? * Smiler forelsket..
|
|