|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 18:58:04 GMT 1
Rory: Får en følelse af at nogen er ude efter mig.. " den næste der sååh meget som tænker på at irretere mig, får en kugle i hovedet!! " siger jeg beslutsomt til mig selv, og lægger fire kugler i min pistol.. tænker så over det igen, lægger pistolen i min lomme, og tager i stedet min stress bold frem!! 
|
|
|
Post by Kouya Tanaka on Mar 3, 2007 19:00:48 GMT 1
,,Hm" Mumler jeg. Smiler så opmuntrende til hende.
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 3, 2007 19:03:10 GMT 1
Kysser ham kort, smiler skævt ,, Jeg blev tævet forleden " indrømmer jeg ...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 19:04:16 GMT 1
(( til dem der godt vil vide det, er min veninde på besøg, derfor skriver vi med to forskellige brugere over min profil ;D freaks XP ))
Griner kort af det hun siger og ryster på hovedet... Går lidt frem og tilbage, synger stadig Joushou Gaidou ^^. Tager kniven i hånden og 'leger' med den mellem mine fingre.. står og tænker.. får øje på des, men gider ligesom ikke at komme op at slås med hendes kæreste... Xp det gik jo alt for galt sidst...^^ ser på pigen? hmmmh... * ser ikke ud til at nogle kender hende... * kaster så kniven og griber den igen.. * måske skulle man satse... på at ingen ville beskytte hende? * smiler mørkt.. ' leger ' så med kniven igen ^^.
|
|
|
Post by Kouya Tanaka on Mar 3, 2007 19:06:43 GMT 1
Gengælder kort kysset, Men ser så alvorligt på hende. ,,Af hvem?"
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 3, 2007 19:12:31 GMT 1
,, Jeffrey " ser ned. ,, Det er min fejl fra starten, jeg var en dårlig ven .. " sukker lavt ...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 19:18:03 GMT 1
Rory: vender mig om, og kigger på den fladpandende idiot, som ikke kan holde sin kæft!!!! men sangen er da meget god! Kigger rundt, for af finde ud af hvem F*ck det er der ikke kan holde mund!! (( hun er i rimlig dårligt humør!! )) Finder ud af at det er jeff?? mit blik bløder lidt op, men husker sååh, at det ren faktisk er ham der er grunden til at jeg har det sådan her..!! kigger koldt, men så alligevel ikke koldt?? kigger i hvert fald på ham!! * hmm ! han kan nok ikke engang huske mig!* tænker jeg, og får en dårlig smag i munden!
|
|
|
Post by Kouya Tanaka on Mar 3, 2007 19:23:32 GMT 1
,,Bare fordi du har været en dårlig ven, Giver det ham ikke ret til at tæve dig" Siger jeg bestemt.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 19:27:57 GMT 1
Ser så lidt rundt... tænker lidt? griber så kniven igen.. afslutter sangen og bider i min piercing i underlæben.. Mærker øjne i nakken? vender mig om og ser det er den der ting - ting...? Ruller med øjnene " har du et problem? " spørger jeg koldt.. ... ser så hendes bluse..? * oh shit, hvem var det nu?? * kaster kniven og griber den mens jeg ser tænksomt på hende... Går så mod hende..? Dog stadig med kniven mellem fingrende...
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 3, 2007 19:29:57 GMT 1
,, Jeg prøvede at dræbe ham " ser på ham, sukker lavt ..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 19:32:52 GMT 1
Rory: kigger hen mod Jeff.. * årh lad mig dog være!! du har f*cket mig nok op!!* tænker jeg og ruller kort med øjnene. kigger så på ham.. vender mig om og sætter mig på en bænk!! * He has a girlfriend you idiot!!* (( hun kan Sleeeet ikk li ham vel?? ))
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 3, 2007 19:33:35 GMT 1
Sidder og glor olmt ud over havet xD haha . .. Er bleg og ser en smule krasseret ud - ligner lort xD
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 3, 2007 19:34:53 GMT 1
Vipper lidt med hovedet imens jeg har en sang inde i hovedet. ] VIDOLL ;D - www.youtube.com/watch?v=kiILbLNiVgo - Remind Story (: [ Tager Mayta op af sin lille taske, og nusser ham blidt. Han bløder mig rigtigt op ^^ Men man skal skam ikke tage fejl af mig (; Kan sagtens slå - og ikke mindst bide - fra mig . d:
|
|
|
Post by Kouya Tanaka on Mar 3, 2007 19:37:44 GMT 1
,,Det er der jo ikke noget at gøre ved. Og så vidt jeg kan forstå lever han jo endnu" - Smiler igen opmuntrende til hende. Ser altid lyst på al ting xD
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 3, 2007 19:40:42 GMT 1
Ligger armene om hans nakke, kysser ham blidt, smiler skævt, tænker på Jeff får kuldegysninger ..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 3, 2007 19:41:12 GMT 1
Brb - Mad //
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 19:41:34 GMT 1
Stopper op med et 'nå ja oka' blik.. ^^ * see ya * (( overglade mig ^^. )) stopper så da jeg skal til at gå.. * hov vent!! søde lille mig, hmmmh... * ser rundt.. * yes!! ingen i nærheden...* Kaster kniven op i luften og griber den igen ^^ - står jo bag hende ^^ - selvom hun sidder på en bænk.. - Ser tænksomt på hende.. sætter knivens spidse ende på det yderste af min finger og ' balancere' med den af ren tænksomhed...
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 3, 2007 19:43:14 GMT 1
{ Hvem er det du skrivr du står bag jeff ? }
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 3, 2007 19:44:13 GMT 1
] Bón appetit josefine ^_^ ' ‹3 [ Mumler stille med på sangen inde i mit hovede (: ] still vidoll d: [ Nusser selvfølgelig stadig Mayta, min lille djævelske engel (: ] okay.. det hang ligesom IKKE sammen!? [ .. Ö
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 3, 2007 19:47:26 GMT 1
Rory: Har for længst opdaget ham... sukker lavmældt, så kun han og jeg kan høre det.. " hvad det end er du har tænkt dig med den kniv, så skal du ikke tro at jeg tilgiver dig for det bare fordi du vasker min bluse ren igen smarte!! " siger jeg og smiler.. Er straks i godt humør!! * he's kind of cute!! *
|
|