|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 20:52:33 GMT 1
Knækker fingrer og skæver mdo hende.. ¤ tykpandede.. ¤ mumler jeg da jeg har lidt ondt i den hånd jeg slog med XP ;D Skuler på hende med et ondt blik.. " Hvor er du ynkelig at se på. " tænker på at sparke hende i maven inden jeg går..? ;D
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 1, 2007 20:54:37 GMT 1
Holder stramt om min mave, nok med at jeg ikk har spist blod, nu mister jeg mit ejet .. >.<
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 20:55:59 GMT 1
Ryster å hovedet af hende... * hævnen er sød * tænker jeg mørkt og sparker til hende inden jeg vender mig for at gå ^^
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 1, 2007 20:56:06 GMT 1
Uden at høre noget, skyder jeg så kuglen liger flyver forbi hans ansigt xD Smiler og leger cowboy der puster på revolveren efter skuddet >.<
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 1, 2007 20:58:40 GMT 1
Krymmer mig mere sammen, kniber øjnene sammen, tænker kun på én ... Huuh '
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:00:03 GMT 1
Stopper op og vender mig om på hælen... smiler ondt.. * mere blod.. * tænker jeg mørkt, og går mod hende med et gennemborende blik.. Hamrer hende en med en knytnæve og skubber hende hårdt i jorden.. " Lad være med at irritere mig. " hvæser jeg koldt, men seriøst..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 1, 2007 21:04:10 GMT 1
Føler mig fordrukken, sætter mig op... Tager mig til hovedt, Ser koldt mod Jeff .. Får kramper i maven, Læner mig frem af med nogle smertefulde støn .. )Uff jeg misforstod mig selv  (
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 1, 2007 21:05:26 GMT 1
Smiler bare provokerende op på ham. Han har slået en rift i min læbe på den ene side af underlæben. Tørrer blodet væk med et intetsigende smil. ,, Tror du selv du har en chance imod mig ? " Tager uden at man når at opfatte noget, to revolvere op. - En fra hver lomme . Plykker løs imod ham .
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:06:24 GMT 1
(( haha nu kommer hjælpen ^^ XP ))
Julia: Kommer gående ser let rundt, men ser så en masse blod? Gisper let og ligger en hånd for mnden... * hvem har gjort det?? * (( mig selv ^^ hvor er jeg stolt!! ;D ej okay -.- ))
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 1, 2007 21:08:42 GMT 1
Lukker øjnene, hoster lavt ...
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 1, 2007 21:08:51 GMT 1
{{ Guudi ide xD }} Naomi: Står op af et træ, og lader fingrende glide igennem håret XD
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:11:10 GMT 1
Bliver ramt i maven >.< står og vakler lidt, har brækket 3 riben her i en anden slåskamp, så måske ikke liiiige smart at tæske andre..? " Hvorfor beskytter du hende? " spørger jeg, velvidende at hun åbenbart ikke kender de gode grunde jeg har til at være gal?? XP Skubber min kniv ind i hende, under kravebenet.. Ligger en hånd på min mave og vender mig for at gå, men holder øje med hende ud af øjenkrogen, da jeg ved hun måske kunne finde på at gøre noget overilet?? ;D - hehe
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 1, 2007 21:13:22 GMT 1
Ser rundt for at få et over blik, sukker tungt, kan mærke tårende presse på ..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:13:29 GMT 1
Julia: ser en pige som er ved at dø?? Løber mod hende, ved at det var hende fra før, men er ligeglad.. prøver at stoppe hendes sår.. Skæver mod en dreng og en pige som også slås!! * hor er det bare typisk!! * " Så hjælp dog for helvede istedet for at stå der! " vrisser jeg og ser koldt på dem, vender så min opmærksomhed mod pigen igen..
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 1, 2007 21:16:03 GMT 1
Viger tilbage så den ikke kommer for langt ind. ,, Jeg er ikke fædig med dig ! " Sigter efter hans hals, og pløkker igen 5 skud af xD
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Mar 1, 2007 21:17:46 GMT 1
Ignore alle de stemmer jeg hører, *Hvor er den mutre genkendelige stemme .. * tænker jeg håbløst...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:22:40 GMT 1
Tager mig til halsen og kan i et øjeblik ikke se noget da det hele virker sløret?? Vakler tilbage ind i en mur, og mærker mit blod sive ned af min arm og ned på gulvet.. Kaster et hadefuldt blik på hende.. - heldigvis kan vampyre ikke dø af den slags?? XP Prøver at komme til mig selv igen.. Retter mig op og ser på hende.. hvæser og skubber kniven ind i hendes hals, trykker til..! (( nu mig sur >.<' hehe ^^ ))
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 1, 2007 21:27:11 GMT 1
{ Altså bestemt ikke for at være skrap eller den sure dame >.< , men du kan jo ikke bestmme om kniven rammer mig. Du kan hukke ud efter mig, og jeg vil højest sandsynligt blive ramt et par gange xD Men når jeg skyder bestemmer du jo også selv om du bliver ramt. Man skal bare ikke overdrive xD } Hehe . Flår hans hånd væk, og får en dyb flænge i halsen xD Hoster og holder hånden på flængen. Giver ham en ordenlig knytnæve i tændingen xD
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:28:36 GMT 1
(( oka, sorry ^^ ændre det lige til: )) retter kniven efter hendes hals og hukker af al kraft ud efter hendes hals ^^ (( sådanner ^^, ))
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 1, 2007 21:29:47 GMT 1
Vakler og ryster på hovedet... sparker hende hårdt i maven..
|
|