Kira Montilque
Level 2

Begge billeder l?nt af http://deviantart.com/
|
Post by Kira Montilque on Nov 19, 2006 14:24:22 GMT 1
Kommer gående ser ud over den sne dækkede strand
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 19, 2006 15:19:14 GMT 1
ser rundt
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 19, 2006 15:30:27 GMT 1
sætter mig ned i sandet
|
|
Kira Montilque
Level 2

|
Post by Kira Montilque on Nov 19, 2006 15:34:58 GMT 1
ser rundt
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:20:44 GMT 1
kommer gående hen ad sand stranden med mine små sorte sko... fjerner lidt sand fra min røde kjole... ser lidt rundt og sætter mig så på en bænk af marmor...
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:23:02 GMT 1
sukker tungt...tænker på den charmerende unge mand jeg mødte idag...rødmer ved tanken om hans perle sølv øjne...og sorte hår...fniser...ser ud mod havet...
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:28:09 GMT 1
kikker ud mod stjerne himmelen...tænker på¨hvor smukt det er om natten... tænker på min store kærlighed..sukker ...mon jeg for ham at se igen...ryster på hovedet..."glem det...han er af adelig slægt...jeg er uden for hans værdighed og ære...hulk"... snøfter let...ser ud mod havet igen...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Feb 1, 2007 20:29:22 GMT 1
Kommer gående mellem gadelygterne... ser rundt med et tomt blik, mine tanker er fjerne...^^
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:32:54 GMT 1
snøfter lidt... "hvis jeg ikke kan få min prins så er der andre der kan få mig..." tænker igen på den charmerende mand ...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Feb 1, 2007 20:34:35 GMT 1
Ser rundt, ser carmelita lidt længere henne... går mod hende med et skævt smil.. - har igen min sorte hat på, har sat den skråt ned for mit ansigt så den dækker lidt af det ene øje..
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:36:36 GMT 1
høre skridt... gisper...hvem er det der kommer lidt længere henne... er det ikke den charmerende unge mand fra tidligere... jo, det er det... smiler let og tøre øjnene...
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:39:14 GMT 1
dt... "flot hat" mumler jeg... sukker ... prøver at glemme den skæbne svangre nat... smiler til Jeffrey... rykker lidt på bænken så der blir plads...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Feb 1, 2007 20:40:34 GMT 1
Sætter mig ned ved siden af hende.. " Hvad er der galt..? " ser at hun har fugtige øjne...?
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:43:55 GMT 1
"åh intet...virkelig...snif ... slet ingen ting...hulk"
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:46:10 GMT 1
snurre en finger rundt i mit røde krøllede hår... piller ved mit sølv kors som jeg har om halsen...
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Feb 1, 2007 20:46:54 GMT 1
Tøver lidt, men ligger så en hånd på hendes skulder.. " Ej, hvad er der galt? " ser på hende..
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 20:53:22 GMT 1
"..."... snurre min finger ud af mit hår... kigger på ham... "d-det er bare e-en gammel sag...ting...oplevelse øøh begivenhed..." tøver men siger så... " ok... det er en gammel kærlighed... der ikke kunne komme til at fungere... og...hulk...der...der...der..." begynder at græde som pisket... " der var det sidste gang jeg så ham..."...fremstammer jeg... " jeg husker det som var det 1 minut siden det skete..." vrææler jeg... " han kunne ikke tåle styrtet...eller...der var aldrig noglen der fant ham igeeen uhuuu"
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Feb 1, 2007 20:55:35 GMT 1
Sætter mig tættere på hende... " Det går nok... " Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til en som er så ked... har aldrig -ALDRIG- trøstet nogen før...^^ Aer hende trøstende på skulderen...
|
|
|
Post by carmelita on Feb 1, 2007 21:00:39 GMT 1
" de-de-denne her...uhuuu... det var den ga-gave han gav mig uhuuu... han ho-holdt meg-meget af dette ko-kors buuuhu... han ga-gav mig de-de-den den da-dag vi vi-vi-ville flygte uhuu... men en...uhuuu el-eller anden gav ham et pu-puf også-også-også...VRÆÆÆÆ...ma-man ga-gav mig skylden o-og man så-så ham aldr-aldrig siden uhuuuu...ma-man jog mig ud af-af-af byen uhuu... og-og-og dræbte min fa-familie so-som hææævn buuuhuuu..."
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Feb 1, 2007 21:03:12 GMT 1
Nikker... " Det gør mig ondt at høre... " Ser på hende med et trøstende blik...
|
|