|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 20:52:41 GMT 1
Sidder og spiser noget med meget sukker i >O< er hyper, så sidder og stamper med fødderne i jorden.Her er næsten helt øde x3
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 21:03:20 GMT 1
,, smager som sukker.. er sukke :_D '' siger jeg 
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 21:03:36 GMT 1
*sukker
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 21:25:18 GMT 1
Vipper så på stolen indtil jeg falder bagover >O< ,, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw  '' udbryder jeg og rejser mig. ømmer min røv |_|
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 21:57:41 GMT 1
rejser mig så med et hop og står og hopper lidt :} sætter mig så end ved vibrerende ben x3
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:02:18 GMT 1
Kommer gående.. Har en krukke jord ;D ;D ;D "I've got a jar of dirt, I've got a jar of dirt" synger jeg lallet xD
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:07:57 GMT 1
Er lige ved at falde ned af stolen igen :_D ,, så'et nåk.. eller noget  jeg vil have noget mere slik >O< .. eller en SLIKKEPIND :D '' er i et umådeligt stort slikhumør idag xD
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:12:17 GMT 1
Hopper op på en bænk, og vifter med min sodavands is i den ene hånd og min jar of dirt i den anden.. "and guess what's there's inside it!" ser på krukken.. "dirt ;D " - pleased face xD
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:14:20 GMT 1
Løber hen til disken og køber en stor slikkepind :] Ser så lidt omkring og ser en mæ' en krukke med jord  SHELDON ö? tror jeg nok. Klapper i mine hænder bagefter så godt jeg kan mæ' en stor slikpind i den ene :3
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:17:10 GMT 1
Ser aja..?  '' "AJA" udbryder jeg så XD - er meget hyper ligenu Oo'' Hopper ned fra bænken med et stort smil, spiser min is ^^''
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:18:48 GMT 1
,, ååå jeg vil også ha'en is..  '' siger jeg bare og går mod ham. Ser så på min slikkepind. ,, NÅÅJ JEG VIL EJ >< '' siger jeg så. Taler til mig selv x3 Det er hvad der sker når jeg er hyper.. eller noget.. 
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:21:45 GMT 1
Griner af hende.. "det' alt for lang tid siden jeg har set dig!" siger jeg anklagende xD Ser på hendes slikkepind.. "nyaarh! vil ogs' ha' sådan en' O__O'' " Spiser så noget mere af min is.. "min is smager af tyggegummi" mumler jeg for mig selv.. "det der lysserøde noget.. det der smager af skumfiduser  ''" Ser rundt.. *må hvad skumfiduser ;D ;D*
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:25:04 GMT 1
Ser på hans is. ,, skumfiduser.. tyggegummi.. SLIKKEPIND ^^ '' tager min slikkepind i mudnen og får en kæmpe bule i den ene side af kinden x3 ,, du er selv skyld i at du ik' har set mig Ö du ku' bar' tage og vise dig!  '' siger jeg x)
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:27:51 GMT 1
"det dig der gemmer dig hele tiden..!" stopper .. tænker sætningen igennem.. *det' dig der gemmer dig.. * Klør mig i nakken.. *kan man sige det? Oo''* Ligger hovedet på skrå og får pludseligt et tænksomt udtryk i ansigtet.. *det kan man vidst gost.. FINT! det kan man..* ¤hai¤ mumler jeg for mig selv, som bekræftelse ^^'' Ser så på aja igen ^^,
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:30:57 GMT 1
Ser på ham som om jeg er et stort spørgsmålstegn.  ,, jeg kan også godt lide is ^^''' .. '' siger jeg bare - fattede ikke hvad han ævlede om okay.. ,, ANYWAYER- hvad har du lavet ö? '' spørger jeg og står og småhopper :3
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:35:05 GMT 1
"jeg har jeg har jeg har.. " stopper.. "jeg har.. " Klør mig i nakken.. "jeg har hygget mig med min kødædende plante.. som døede.. men det var ligemeget! for jeg fik en ny ;D ;D " smiler bredt..
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:36:09 GMT 1
,, MWÅHÅHÅ såjt :3 '' siger jeg og spider min slikkepind ud. Gad den ikke mere okay.. ,, hed den dorte? mine planter hedder dorter.. '' siger jeg x3
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:45:16 GMT 1
"neeeej!! " ser på hende.. "den hedder Nuller.. den spiser kød" smiler bredt og drenget.. "den åd det sidste af min bøf igår ;D
|
|
|
Post by Aja Rayne on Aug 24, 2007 22:47:52 GMT 1
,, åå hvåå' måån Ö '' udbryder jeg bare. ,, minder mig om at vampyre burde fåfå.. få.. få.. FÅFÅ BLOD Ö jeg har ikke ædt noget fra et mennerske i lang tid nu :] .. '' ævler jeg bare xD Får så en åndet sang ind i hovedet  ( JEG VIL HA EN BABY X3 JEG VIL HA EN LILLE ÉN XD )
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Aug 24, 2007 22:51:56 GMT 1
"nåårh.. har jeg heller ikke.." Klør mig i nakken.. "måske skulle man æde John? eller Fleur? ;D ;D" - hader hende x] mumler med mig selv.. "hvad har du så lavet?? ;D " smiler..
|
|