|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 18:04:57 GMT 1
Trækker på skuldrene . ,, Jeg syns bare du virker kold og ligeglad overfor mig . "
|
|
John Corso
Level 3

"How was you're day?" --> bad! <-- "Good, mind if I make it worse?"
|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 18:06:12 GMT 1
"nej virkelig?" ser på hende.. "destenie.. hvad havde du forventet?" Ryster kort på hovedet med et skævt og lidt ondt smil ..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 18:09:03 GMT 1
,, Nu er du sådan igen " Ser på ham med et lettere såret blik Vender mig om og går lidt væk
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 18:10:47 GMT 1
Ser efter hende.. ryster kort på hovedet, rejser bænken igen med foden, og sætter mig.. *er hun i tvivl, skal hun finde ud af hvordan jeg virkelig er.. pigen kender mig åbenbart ikke godt nok  * Sætter mig roligt ned, og retter kort på hatten..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 18:17:33 GMT 1
Stopper op da jeg er et stykke væk . Bider mig i læben . * Hva blev der af min John *
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 18:50:52 GMT 1
Vipper igen på bænken, ser ud i luften, prøver igen at tænke på hvordan jeg skal dræbe Fleur, men kan ikke tænke på hende nu >__<'' - Fylder istedet mit hovede med des Oo''
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 18:58:14 GMT 1
Holder om mig selv. Ser lidt ned . Klør mig kort i nakken
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:00:07 GMT 1
Gaber kort bag en håndflade.. *no f**king way * tænker jeg så og ser rundt, retter på min hat, og svinger paraplyen over skulderen, vipper fortsat elegant på bænken..
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 19:04:11 GMT 1
Bider mig i læben. * why he was like that ? *
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:09:33 GMT 1
Gaber kort bag en håndflade.. *hm..? * tænker jeg kort, prøver stadig at kalde tanken om døde fleur tilbage >_<'' Julia. Kommer roligt gående.. ser rundt med et let smil, går ved siden af jeff, som er igang med at læse mine sms'er  '' Jeff. "hey søde.. laver du? " læser jeg højt.. "det her er sms nr. 70! og det er altid det samme!! >__<''" mumler irritavelt, og giver hende telefonene igen.. ^^''
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 19:13:57 GMT 1
Ryster lidt . Ser mod to der kommer gående . Genkender Jeff.
Justin. Står op af et træ . Mugger
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:18:54 GMT 1
gaber igen, tænker.. Juia. "work it, make it.. " synger jeg så lavt.. fisker en cocacola freem fra min taske der hænger over min skulder, er kældt som seriøst punk idag,m ved ikk hvorfor, men fik lige lydst ;D Trækker hætten lidt over mit hovede, (en fed bluse hvor der står ; Queen of the F**king Universe, grå, med pinke bogstaver ;D elsker seriøst den trøje) Jeff. Vipper let med til hendes nynnen.. www.youtube.com/watch?v=WufLXFlI_dMSynger let med.. ^^'' Ser des, nikker kort på en venlig måde til hende og går så lidt videre sammen med Julia.
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 19:20:31 GMT 1
Bider mig i læben og ser væk . Er sulten .
Justin . Ser rundt
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:23:20 GMT 1
Ser koldt rundt..
Julia. Drikker let af min cola, ser en pige jeg mener jeg har set før? "kender du hende?" spørger jeg så med et let smil ^^, Får øje på justin ud af øjenkrogen, lyser lidt mere op ^^ Ser så på Jeff..
Jeff. "mrrh.. " kommer det lavmældt fra mig, ser på hende med et kort smil, ser mod Justin. Ved det' Julia's kæreste, er jo trods alt hendes bedste ven xD Vinker lallet til ham, bare for at provokere Julia ;D
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 19:27:59 GMT 1
Går væk . Er virkelig følsom nu .
Justin . Triller kort med øjnene - hvilket man ikk kan se . Gaber kort
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:30:48 GMT 1
ser kort på dem som er kommet.. *udskud  * Julia. skubber til Jeff. Ser efter des, som går? "mmen hvis du kender hende, skal du så ikk trøste hende??" Jeff. Ser på julia, så efter des. "hmm? vores venskab er ikke ligefrem.. " hoster kort "vi er vidst ikke ligefrem venner, men jeg vil da gøre et forsøg" ved at det' fordi julia vil prøve at slippe af med mig x)
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 19:33:44 GMT 1
Går hen og sætter mig på en bænk . Bider mig i læben . * Gid jeg havde min dolk *
Justin . Læner hovedt tilbage . Ser hen mor Julia . - Gider ikke flytte mig .
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:36:20 GMT 1
Julia. ser på justin med et 'skal jeg komme hen til dig?' blik ^^''
Jeff. vender mig og går efter des. Ser kort på hende.. Sætter mig ved siden af hende.. "hvad går du og hænger med næbet af? Oo''"
|
|
|
Post by Destenie Flamblé on Aug 31, 2007 19:38:51 GMT 1
,, Det bare noget med John " Ser på mine hænder .
Justin. Nikker roligt
|
|
John Corso
Level 3

|
Post by John Corso on Aug 31, 2007 19:48:10 GMT 1
Julia. Går friskt mod ham, kysser ham kort på kinden.. "hey pretti" smiler jeg roligt..
Jeff. "okay? hvad er der sket?" ser på hende..
|
|