|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on May 24, 2007 21:28:14 GMT 1
Julia. ser stadig på ham... Synker kort, og stille.. vender mere til mig selv... nikker så kort og ser ned.. "så... " sukker og prøver at lade være med at få min stemme til at knække over >.< "er det så bare slut mellem os to? " ser stadig ned... Beslutter mig for ikke at græde, før jeff er ved siden af mig, og jack ikke ser det... -.-
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on May 24, 2007 21:32:12 GMT 1
//smutter, skriver imorgen 
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 13:56:50 GMT 1
Kommer gående, ser rundt med et tomt blik.. går tæt ved vandet, og nynner spring nicht - tokio hotel x)
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 14:43:02 GMT 1
Ser rundt efter jeff. *hvor er han henne? * Lader ligegyldigt en tåre trille ned af min kind, da jeg ikke tænker på meget andet end igår :S Tørrer den kort væk.
Jeff. kommer gående, ser rundt? Ser julia. *poor me... * Går mod hende, da jeg ved at hun har brug for en ven xP
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 14:44:43 GMT 1
Ser jack. sukker kort.. ser på ham, udtrykker ikke noget i mit ansigt..
Jeff. "heysa.. " siger jeg roligt, og ser på hende, læner mig op af et træ ved siden af hende.. ^^
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 14:47:40 GMT 1
"hej" svarer jeg bare. Ser på vandet..
Jeff. Ser på hende, skæver lidt på vandet.. *hvordan får jeg hende til at tænke på noget andet? * "fik i snakket? " Spørger jeg så..?
((okay, tag jer ikke af det her, hvis i læser det.. jeg keder mig bare lige nu >.< ))
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 14:56:04 GMT 1
Nikker bare kort.. samler mine ben under mig.. ¤han har været utro¤ ser stadig på vandet, kan igen mærke at mine øjne bliver våde ..  Jeff. ser på hende.. *yay, I know that bunn'! nice  * "slog du så op?" spørger jeg igen..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 15:08:58 GMT 1
Ryster på hovedet.. "det... det kan jeg ikke.. " ser på vandet... ¤ jeg elsker ham jo ¤
Jeff. ser på hende, aer hende kort på skulderen. Ser på vandet.. Ser lidt rundt.. ser så på julia..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 15:14:55 GMT 1
Ser på vandet, mumler så.. ¤jeg har bare levet i min egen lille løgn om, at han holdt nok af mig til at være tro.. ¤ Ser lettere foragtet på vandet... Rejser mig op og kaster en sten langt ud på vandet.. ¤but I had to face the truth ¤
Jeff. Ser på hende, ved ikke om jeg skal sige hende imod, eller om jeg bare skal give hende ret? "hmm.. "
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 15:19:22 GMT 1
Ser kort på ham.. ser så på vandet.. Går videre hen af vandkanten...
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 15:20:34 GMT 1
Jeff. ser bare efter hende.. *poor bunn's.. * Læner mig op af træet igen.. *hvorfor er jeg venner med lige præcis de to?* - føler mig som en lus mellem 2 negle x)
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 15:21:50 GMT 1
Når et stykke væk fra alt? O.Ö Begynder at synge, mens jeg går... Har mine hænder i lommerne, imens jeg går.. - ved ikke hvorhen, går bare.. ( link til sangen : www.youtube.com/watch?v=Sm2FcTrWyEI&NR=1 ;D )
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 16:02:35 GMT 1
Synger videre, og sparker stille til en sten mens jeg går.. Ser ud over vandet, da det begynder at rumle mellem skyerne.. Går ligegyldigt videre, da det begynder at pisse ned x) Nyder bare det kølige vand mod mit ansigt, synger stadig ;D
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 17:18:37 GMT 1
//BRB
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 17:32:32 GMT 1
//B O.Ö
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 18:56:27 GMT 1
Går stadig mens jeg synger.. Ser op i regnen.. Ser ud over søen, og på dråberne som rammer vandet.. Kigger så videre rundt..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 22:00:05 GMT 1
Finder en kniv frem.. tager min jakke af, selvom det stadig regner.. skærer en dyb flænge i min venstre arm, ser på blodet, og lader stille tårende løbe fra mine øjne...
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 22:05:48 GMT 1
Ser bare ligegyldigt på blodet som løber ned af min arm...
Jeff. ser julia længere henne...? Går mod hende..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 22:08:04 GMT 1
Ser jeff. sukker kort, og ser på vandet..
Jeff. Ser på hendes arm? *kaier... ? * Sætter mig ned ved siden af hende.. "er han det værd.? " ser på hende..
|
|
|
Post by { Julia Crane } on May 25, 2007 22:09:12 GMT 1
"jeff. jeg elsker ham jo forhelvede..!" Siger jeg lavt, og ser på jeff.
Jeff. "ja, men er han så meget værd?" ser på hende, med et alvorligt blik..
|
|