|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 12:40:46 GMT 1
Griner let af hende . ,, Når der!" siger jeg ironisk ;D ,, Jeg kommer fra et slumkvarter " - Siger jeg kort ;D Med et fladt grin .
Melina : ,, Nej " - Siger jeg med et sjovt tvær agtig udtryk ;D Smiler så stort igen . ,, Hva har du måske lavet ? "
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 12:49:25 GMT 1
Jeg nikker og smiler. ,, Nåååå der. " Efterligner jeg ham og griner kort.
Bill. ,, Ah, jeg har bare kneppet lidt til højre og venstre, og sådan. " Mumler jeg og ser alvorlig ud.
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 12:51:52 GMT 1
,, Jeps! " Siger jeg og smiler stort. ,, Kender du det ? " Prøver at se alvorlig ud ;D
Melina : ,, Pyha , jeg troede jeg var den eneste ;D " Smiler også bare stort og uskyldigt til ham .
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 12:56:25 GMT 1
,, Ja selvf! " Udbryder jeg. ,, Der har alle da været. " Siger jeg og ser overrasket på ham og prøver at holde masken xD
Bill. ,, Haha. " Griner jeg højt og er ved at knække sammen af grin.
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 12:59:55 GMT 1
,, Jaja , det tænkte jeg nok. Altså ? Hvilken idiot har heller ikke været der imod syd ;D ? " Smiler stort og ironisk .
Melina : Griner også selv, men betragter ham . Har vidst savnet ham ? ;D
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:06:32 GMT 1
,, Ja altså, det er også det jeg mener!" Siger jeg højt og griner let.
Bill. Betragter hende. ,, Vil du egentlig med ud og drikke i aften? Det er lang tid sidan vi har været sådan ordentlig sammen." xD
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 13:10:24 GMT 1
Slipper så først hendes hånd nu, uden af tænke over det ,, Ja det ved jeg da godt. Pigen fra syd " Siger jeg , og det sidste mumler jeg drillende. Melina : ,, Invitere du mig på en date ? " Siger jeg med et charmerende og sødt smil ?
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:12:41 GMT 1
,, Haha. " Griner let og smielr så sødt..
Bill. ,, Det kan du da godt kalde det. " Griner jeg kærligt og rækker tunge.
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 13:14:57 GMT 1
Smiler bare lidt og lader mit blik hvile på hende . Damn hun er lækker Melina : ,, Okay så kalder jeg den det. Billiboy .. " Smiler uskyldigt og tager hans hånd. ,, Vil du ikke lige med hjem et smut ? " Begynder næsten at trække afsted med ham ;D
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:22:40 GMT 1
Betragter ham let og smiler så sødt. ,, Var der egentlig noget du ville, siden du kom hen til mig? " Spørger jeg blidt.
Bill. ,, Haha. "Griner jeg.. ,, Hellere end gerne. " Udbryder jeg og springer næsten efter hende xD
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 13:25:43 GMT 1
,, Hmm, jeg ville gerne se mere af dig end din røv, og så fandt jeg ud af at du ikke var grim. Faktisk så 'ikkegrim' at jeg gerne ville lære dig at kende ? " Kigger uskyldigt på hende. Og senere hen kan du give mig et knald ;D
Nu ler jeg .. //
( Du svarer lige Melina i værelserne på den sorte skole . )
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:36:56 GMT 1
,, Haha, søde. " Griner jeg ,, Jo, det kunne da godt være vi kunne finde ud af noget. " Mumler jeg mens jeg træder et par skridt tilbage for derefter at se op og ned af ham. Smiler 'frækt'. ,, Vi kan da godt være legekammerater eller sådan noget hvis du synes? " Griner jeg sødt.
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 13:40:39 GMT 1
Kigger frækt nedfra og op af hende . ,, Jaa' det finder vi vel ud af hen af vejen. Og det kommer an på hvordan du definere 'legekammerater' ? " Siger jeg med et drilagtigt udtryk .
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:46:07 GMT 1
,, Hmm, legekammerater? Jaa, det finder du vel ud af hen ad vejen. " Giver jeg igen
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 13:48:29 GMT 1
Puffer til hende. ,, Så ikke så hård, drenge bliver ikke så hurtigt udviklet som piger gør. "
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:52:00 GMT 1
Knækker sammen af grin. ,, Er du stadig en dreng? " Griner jeg let. ,, Så kan vi desværre ikke være legekammerater, jeg vil nemlig helst ikke meldes for voldtægt, og sådan. " Griner jeg. ,, Hvad med at vise mig, hvor gammel du er? " Spørger jeg frækt, og ser næsten helt alvorlig ud da jeg kigger ham i øjnene (x
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 13:56:39 GMT 1
,, Jeg nægter at blive kaldt en mand ;D Og jeg jeg vil da håbe jeg er en dreng  " ,, Nåårh'snakker vi nu om voldtægt , " Blinker provokerende og frækt til hende . ,, Det kan vises på mange måder ? " Ødelægger jeg som sædvaneligt mystikken med at sige hahahah ..
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 13:58:53 GMT 1
Griner bare sødt ad ham. ,, Meen, jeg tror altså jeg går nu så (x " ,, Hvis du ikke vil noget. " Smiler jeg.
|
|
|
Post by Joey - 17 . on Apr 6, 2007 14:01:54 GMT 1
,, Ja jamen så tror jeg du kommer til at gå samme vej som mig ;D " Trækker hende med imod bibloteket på skolen ;D
|
|
|
Post by Zia - 16 - Pige on Apr 6, 2007 14:06:44 GMT 1
Griner let og følger bare med ham, med et kækt smil (x
|
|