|
Post by Jack Darwin- 18.. on Mar 25, 2007 10:50:46 GMT 1
Jeff: skuler kort.. ser så bag mig.. " snylter? " ser på hene.. " eh.. hvor er det så lige du ser den henne? " spørger jeg og ser på hende med et lille smil på læben.. Roder i min lomme og finder et par briller som jeg stjal fra en mindre elev frem.. rækker dem frem mod hende.. " You need glasses.. " siger jeg så ^^ John: Skæver kioldt mod ham.. " Did you really think that I meant that? " spørger jeg hånligt ^^ * well, just testing how much you can take.. * smiler skævt.. " it takes time to get my friend, unless you can show that you are made of something special. " siger jeg køligt og holder min hånd hvor den hele tiden har været ^^ * this is about his reaktion.. tss..  *
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 25, 2007 10:53:22 GMT 1
Melina : Kommer faktisk til at grine af ham, da han ser mega dum ud med de briller . ,, And you need a brain ,, "
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Mar 25, 2007 10:54:13 GMT 1
Kan se at fyren her siger ting rimelig ligeud.. * I like that!!* tænker jeg.. kigger smilende på ham.. " No; I did't depent on it.. " Kigger på hans sår.. " But Those markes in you head, will allways remind you, of that I am made of something speciel " Smiler... * Was that profe enough?? ore do you nead more? * Smiler koldt, og begynder igen at knække fingre..
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 25, 2007 10:54:15 GMT 1
(( Hov misforstod xD ,, Slet bare det med at han ser dum ud med brillerne , ))
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Mar 25, 2007 10:59:11 GMT 1
Jeff: ser på hende med et køligt skævt smil ^^ " well, I allready have, made.. "
John: skuler til ham.. " Marks? well.. I'f tried this befoore, but I killed the guy who maid that mark at me.. " svarer jeg køligt.. * hmm.. if he wasen't special, I had killed him for a loooong time ago.. ^^ * ser på ham med et koldt blik..
|
|
|
Post by Jack Darwin- 18.. on Mar 25, 2007 11:01:12 GMT 1
// Vi er nødt til at smutte ;D // Sorry...
|
|
|
Post by Melina Potempa - 15 . on Mar 25, 2007 11:02:20 GMT 1
Kigger så på ham, og på brillerne. Klør mig i nakken, nænner næsten ikke at skulle skyde ham, han fik mig trodsalt til at grine ;D
|
|