|
Post by Rory gilmore- pige- 17 on Mar 5, 2007 21:38:19 GMT 1
xd
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 21:38:23 GMT 1
Vakler,.. " hey!!! sid stille så jeg kan tabe dig!!" griner jeg.. Taber hende i vandet, men vælter selv bagud :S
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 21:38:37 GMT 1
Nynner sangen og holder Mayta ind til mig. Føler mig emo lige for tiden. Kører en hånd igennem håret.
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 21:44:00 GMT 1
(( Isabella / rorry, skulle smutte... :/ ))
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 21:45:11 GMT 1
] Okay .. [
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 21:47:51 GMT 1
Ser på mayta. Whats wrong with me? I have'nt done anything.. yet.. Maybe it's.. sidder lidt og tænker. Minderne?
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 21:49:06 GMT 1
,, I'll hope i will have a painfull & miserable death. '' siger jeg så. Ser ned på mayta. Smiler skævt og stryger ham over hovedet ^_^
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 21:53:39 GMT 1
Vækler op af vandet med et kort grin.. sætter mig under et træ og spiller Miyavi - Blew ^^
// BRB - skal spise ^^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 21:55:03 GMT 1
] Okay. Går snart. [
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 5, 2007 22:01:01 GMT 1
// Out .
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 5, 2007 22:42:35 GMT 1
// okay.. smutter oss så ^^.
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 15:20:49 GMT 1
Kommer stille gående imens jeg synger Secret Garden. Ser ned i jorden imens.
Mayta ;; Lunter kluntet i hælene på Aja ^_^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 15:32:14 GMT 1
,, garasu no naka ni uita boku no hitomi wa tada... kimi o miteta yasashisa no kakera mo mienai kurikaesareru shingou ga kuchimoto ni dake ai o kataritsuzuke boku wa karadajuu ni meguru puragu o hazushi kono ashi de mou ichido dake kono sora o mita yume no naka de hirogaru sekai wa ///the last secret garden/// mou kimi no naka de kieteshimau kedo wasurenaide... boku no na dake wa yugamitsukeru toki no hazama de senaka ni sashita naifu o tsubasa ni mitate sora o aogitsuzuke boku no karadajuu o meguru kioku no baitai subete o yakitsukusu tame kimi dake o mita... ude no naka de hirogaru sekai wa ///the last secret garden/// mou kimi no naka de kieteshimau nara wasurenaide... dakishimeta koto o sotto me o tojite hikari o saegireba ii yume o mitai no nara "demo mou kizuiteiru yo..." ookiku ude o furiageta kimi no subete o yume no naka de hirogaru sekai wa ///the last secret garden/// mou kimi no naka de kieteshimau kedo wasurenaide... boku no na dake o ude no naka de hirogaru sekai wa ///the last secret garden/// kimi dake o mita kimi dake o '' synger jeg med et smil for mig selv. - elsker den sang ^_^ Griner kort men klart, af lille mayta der jagter en flue ? ^^'
Mayta: Jagter dennehersens flue som summer så irritabelt ><'
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 15:35:38 GMT 1
Nynner bare sangen igen og følger stille efter mayta ^_^
Mayta: Kommer emd nogle hvæs og slår ud efter fluen med mine poter >_<´
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 15:45:34 GMT 1
Synger stille men glad 'Another World' og små løber efter Mayta. ,, yaburisuterareta Magazine yogorenaki tamashii eiga no you na One Scene anata nara anshin "yosomi shinai de..." anata to futari de ima kono sekai e sayonara o tsugete yukeru nara doko made mo tooku e´ dare yori mo tooku e yume nara samenai de kono sora no mukou e "you can see the another world" machinami wa Mossgreen kizutsuita tamashii kudakechiru Taxi anata wa utsukushii kotoba o kawashite "nakanai de Darling..." itoshii itami ni yasashiku dakarete yukeru nara doko made mo tooku e yasashii kao o shite anata wa nakanai de waratta kao o misete "you don't need another words" tatoe donna ni kizutsuite mo anata ga soba ni ita kara dare yori mo tooku e yume nara samenai de kono sora no mukou e "watashi o dakishimete..." yasashii kao o shite anata wa nakanai de sayonara wa iwanaide "you don't need another words" "you can see another world" '' synger jeg. ] Info: Her ser man den skrevet på Romanji. Dvs., sådan man udtaler ordene osv. ^_^ [
Mayta: Hopper op efter fluen og bider ud efter den ^_^
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 16:01:39 GMT 1
Griner let af Mayta og synger stille 'Cube'. Følger dog stadig efter Mayta som hygger sig ? ^_^
Mayta: Tager tilløb, og springer op efter fluen xD
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 16:27:38 GMT 1
Sætter mig så ned på en bænk, og ser på mayta der løber efter fluen. Sukker tungt og ser op i luften. Synger stille. ] youtube.com/watch?v=eqaNgpEPh9M  [ Mayta: Fanger fluen med poterne, eller.. hvertfald det jeg TROEDE var en flue ><'
|
|
|
Post by Aja Rayne on Mar 6, 2007 16:56:13 GMT 1
Synger imens jeg følger Mayta med øjnene. Smiler lidt imens, da han er for dejlig den lille fyr ^_^
Mayta: Springer stadig efter fluen, men til sidst, lader jeg mig dog falde til jorden. Den vandt ><'
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 6, 2007 16:57:20 GMT 1
Kommer gående.. ser rundt, og sætter mig træt på en bænk..
|
|
|
Post by Sheldon Jeffrey Sands on Mar 6, 2007 17:14:13 GMT 1
Julia: kommer gående med et let tempo.. ser rundt og letter på min hat..
|
|